Administrarea unui restaurant este dificilă. Însă, datorită experienței pe care o acumulezi, observi că întotdeauna există procese pe care le poți îmbunătăți. O dată cu venirea pandemiei a trebuit să te reinventezi și să cauți soluții digitale pentru activitățile tale, mai ales pentru gestionarea comenzilor. Indiferent dacă ai apelat la o aplicație de livrare a mâncării, sau că ai ales să îți creezi propriul website prin care să vinzi online, administrarea clienților este o sarcină nouă, la care a trebuit să te adaptezi.
horeka este o soluție completă pentru restaurantele și afacerile din domeniul HoReCa, creată special pentru a putea crește vânzările și numărul de comenzi, cu comision de 0%, iar aplicația de gestiune comenzi online și fidelizare clienți este nodul central al acestei soluții.
Printr-o singură aplicație vei putea să gestionezi întreagă activitate a livratorilor, să iei legătura cu clienții prin contact direct, fie prin whatsapp sau apel telefonic, dar și să preiei comenzile și să le trimiți la bucătărie, totul în doar câteva secunde.
În acest articol prezentăm toate beneficiile pe care le ți le aduce aplicația de gestiune comenzi online și fidelizare clienți.
Atunci când clientul plasează o comandă ești notificat instant în aplicația de gestiune comenzi online și fidelizare clienți. În funcție de propriile activități poți să alegi să accepți sau să refuzi comanda, totul cu un singur click.
De asemenea, poți contacta direct clientul pentru a confirma comanda, dacă este nevoie, sau pentru a-l informa cu privire la preparate (dacă, spre exemplu, nu mai ai ingredientele pentru a prepara un anumit tip de mâncare). Poți să iei legătura cu clientul fie prin butonul dedicat de apelare telefonică, prin WhatsApp sau mesaj text.
O altă funcționalitate a aplicației este identificarea clienților care te-au sunat și cărora, din difierite motive, nu ai putut să le preiei comanda telefonică. horeka îți evidențiază fiecare client care te-a sunat și-ți permite apelarea instantă a acestui client. Ceea ce evidențiază această funcție a aplicației o reprezintă detaliile clientului.
Dacă un client a mai comandat de la restaurantul tău în trecut, atunci vei avea pe ecran toate detaliile despre client - nume, prenume, adresa de livrare, ultima comandă dar și valoarea totală a comenzilor. Având aceste informații la dispoziție poți să înțelegi cât de relevant este clientul respectiv, dar îl și poți fideliza prin discount-uri sau cupoane de reducere.
De asemenea, reprezentantul tău poate interacționa mult mai ușor cu clientul și preluarea comenzii se poate face în câteva secunde - ceea ce pentru face experiența mult mai confortabilă pentru client.
Știm că una dintre cele mai mari probleme ale industriei HoReCa o reprezintă forța de muncă. Migrarea angajaților în această industrie este extrem de puternică, și este posibil să te fi lovit deja de această situație în care angajații în care ai investit timp pentru a-i pregăti pentru restaurantul tău să plece în câteva luni.
Astfel, indiferent dacă ai un angajat nou sau vechi, aplicația de gestiune comenzi online și fidelizare clienți le permite angajaților tăi să aibă o imagine de ansamblu despre fiecare client cu care intră în contact.
Ca manager ești întotdeauna angrenat în activități. Fie că trebuie să ajuți la descărcarea de marfă, sau să îți faci stocul, ești pe drum.
horeka îți permite să vezi, în orice moment, câte comenzi ai, câte comenzi ai avut în ultima perioadă sau detaliile de comandă. Informațiile pe care le vezi despre clientul tău:
– Identificator comandă - atunci când un client te sună poți să vezi, chiar dacă nu ai numărul salvat, numele clientului, ultima comandă și adresa de livrare;
– Comandă se poate printa direct din aplicația mobilă;
– Posibilitatea de a apela clientul direct din aplicație;
– Detalii comandă (ce anume a comandat clientul);
– Suma de plată;
– Ora la care a fost plasată comanda;
– Ora de livrare;
– Modalitatea de livrare;
– Modalitatea de plată;
– Observații din formularul completat de client;
– Sunt afișate datele de identificare în baza de date despre clienți și istoricul comenzilor;
– De asemenea, vezi istoricul statusurilor de comandă (când a fost acceptată, trimisă la livrator/gata de ridicat de către client și livrată).
Clienții care comandă de la restaurantul tău (telefonic, online sau prin aplicația de telefon) sunt automat împărțiți în patru categorii:
- client nou – este clientul care a comandă pentru prima oară de la restaurantul tău;
– client fidel – clientul trebuie să aibă în istoric mai mult de cinci comenzi din care cel puțin una să fi fost făcută în ultima lună;
– client VIP – clientul trebuie să aibă cel puțin trei comenzi de minimum 1200 lei;
– client inactivi – este clientul care nu a mai comandat de la restaurantul tău în ultimele 30 zile.
În funcție de categoria în care se află clientul poți să creezi campanii de discount-uri și cupoane astfel încât să activezi clienții inactivi, dar și să le oferi clienților noi oferte speciale astfel încât să-i loializezi.
De asemenea, când un client te apelează sau plasează o comandă online, prin integrarea cu CRM-ul horeka (disponibilă la orice tip de abonament), vei putea face campanii de marketing direct din aplicația de gestiune comenzi online și fidelizare pentru a-i atrage la tine.
horeka îți permite să știi, în permanență, care este situația livratorilor tăi, în timp real, cu posibilitate de verificare pe hartă direct din aplicația de gestiune comenzi online și fidelizare a clienților.
De asemenea, horeka îți permite să estimezi, prin integrarea cu Google, timpul de întoarcere a livratorului astfel încât să poți planifica următoarele livrări și comenzi. Aplicația de gestiune comenzi și fidelizare a clienților calculează exact, în mod automat, timpul petrecut de livrator pe drum, de la înmânarea preparatelor de la restaurant până la momentul când s-a făcut livrarea efectivă la client.
Datorită funcției de setare a unei comenzi minime (cost minim) automat în funcție de distanța parcursă până la client vei putea să-ți optimizezi costurile de livrare. Astfel, vei putea să știi exact, în fiecare zilnic, săptămânal sau lunar, care sunt costurile de livrare și poți să iei decizii informate cu privire la cum să îți îmbunătățești livrarea.
O altă funcționalitate este faptul că poți să iei legătura cu livratorul direct din aplicația de gestiune comenzi online și fidelizare a clienților, astfel încât poți să comunici direct din aplicație, fără să mai fii nevoit să suni livratorul care este pe traseu și este în imposibilitatea de a răspunde la telefon.
Aplicația de gestiune comenzi online și fidelizare clienți este disponibilă pentru orice tip de abonament și poate fi accesată oricând. Indiferent de locul unde te afli.
Citeste mai mult: