Cu toate că eroarea este umană, un client care așteaptă comanda va fi nemulțumit dacă va vedea că nu are toate produsele comandate. De aceea, prin horeka vei elimina semnificativ erorile umane.
Prin creșterea retenției clienților cu doar 5%, impactul pozitiv în profit poate fi între 25% și 95%.
Retenția clienților este foarte simplă – trebuie să ai răspunsuri la întrebări pertinente, pentru a știi cum să-i atragi mai des la tine.
horeka răspunde la întrebări precum: care este suma totală a comenzilor unui client? când a făcut ultima comandă? care este suma medie a unui client nou venit; dar a unui client vechi?
Dacă știi răspunsul la întrebările de mai sus, vei putea crea campanii de loializare pentru fiecare tip de client, direct de pe aplicația de mobil a restaurantului.
Informațiile pe care le vezi despre clientul tău:
– Identificator comandă;
– Comandă se poate printa direct din aplicația mobilă;
– Posibilitatea de a apela clientul direct din aplicație;
– Detalii comandă (ce anume a comandat clientul);
– Suma de plată;
– Ora la care a fost plasată comanda;
– Ora de livrare;
– Modalitatea de livrare;
– Modalitatea de plată;
– Observații din formularul completat de client;
– Sunt afișate datele de identificare în baza de date despre clienți și istoricul comenzilor;
– De asemenea, vezi istoricul statusurilor de comandă (când a fost acceptată, trimisă la livrator/gata de ridicat de către client și livrată).