Horeka Logo

Aplicație mobilă gestiune comenzi și clienți

Cu toate că eroarea este umană, un client care așteaptă comanda va fi nemulțumit dacă va vedea că nu are toate produsele comandate. De aceea, prin horeka vei elimina semnificativ erorile umane.

Demo Gratuit

Toate informațiile relevante despre restaurantul tău, într-un singur ecran

De când deschizi aplicația mobilă de gestiune comenzi vei fi întâmpinat de cele mai importante detalii, precum câte comenzi ai avut astăzi, câte rezervări, dar și câți clienți noi ai avut în luna precedentă.
Meniul este conceput pentru a-ți oferi cele mai relevante informații astfel încât să știi în orice moment cât vinzi și să poți lua decizii informate.

Primești comenzile noi instant

Fiecare comandă este primită în timp real de către proprietarul restaurantului, manager și angajați. Datorită acestei funcționalități îți vei putea eficientiza activitatea astfel încât să vinzi mai mult.

Administrează-ți clienții în mod profitabil

Prin creșterea retenției clienților cu doar 5%, impactul pozitiv în profit poate fi între 25% și 95%.

Retenția clienților este foarte simplă – trebuie să ai răspunsuri la întrebări pertinente, pentru a știi cum să-i atragi mai des la tine.

horeka răspunde la întrebări precum: care este suma totală a comenzilor unui client? când a făcut ultima comandă? care este suma medie a unui client nou venit; dar a unui client vechi?

Dacă știi răspunsul la întrebările de mai sus, vei putea crea campanii de loializare pentru fiecare tip de client, direct de pe aplicația de mobil a restaurantului.

Activitatea restaurantului mult mai eficientă

Vei putea gestiona toate comenzile dintr-o singură aplicație de mobil, indiferent de numărul acestora. Astfel, vei putea eficientiza atât meniul, cât și personalul – vei putea știi cât durează fiecare comandă în parte și cât durează livrarea, astfel încât să afli care sunt cele mai bune opțiuni pentru restaurantul tău pentru a deveni mai eficace.

Toate informațiile relevante despre clienții tăi, într-un singur ecran

Informațiile pe care le vezi despre clientul tău:

– Identificator comandă;
– Comandă se poate printa direct din aplicația mobilă;
– Posibilitatea de a apela clientul direct din aplicație;
– Detalii comandă (ce anume a comandat clientul);
– Suma de plată;
– Ora la care a fost plasată comanda;
– Ora de livrare;
– Modalitatea de livrare;
– Modalitatea de plată;
– Observații din formularul completat de client;
– Sunt afișate datele de identificare în baza de date despre clienți și istoricul comenzilor;
– De asemenea, vezi istoricul statusurilor de comandă (când a fost acceptată, trimisă la livrator/gata de ridicat de către client și livrată).

Simplu și rapid

Acest modul îți permite să ai o sincronizare rapidă între activitățile restaurantului.
Datorită acestei sincronizări vei putea gestiona mai bine resursele financiare și umane ale restaurantului, astfel încât să ai o eficiență crescută încă din prima săptămână.

Află câți clienți loiali are restaurantul tău

Clienții care comandă de la restaurantul tău (telefonic, online sau prin aplicația de telefon) sunt automat împărțiți în patru categorii:
– client nou – este clientul care a comandă pentru prima oară de la restaurantul tău;
– client fidel – clientul trebuie să aibă în istoric mai mult de cinci comenzi din care cel puțin una să fi fost făcută în ultima lună;
– client VIP – clientul trebuie să aibă cel puțin trei comenzi de minimum 1200 lei;
– client inactivi – este clientul care nu a mai comandat de la restaurantul tău în ultimele 30 zile.

Fiecare client este important

Nu ai fost lângă telefon și nu ai putut prelua o comandă?
Softul pentru restaurante horeka îți permite să apelezi clienții care te-au contactat telefonic. Astfel, fiecare client potențial se poate transforma într-un client nou.

Ești gata să începem?

Demo gratuit
menu
Open chat
Cu ce te putem ajuta?