În România, anul acesta cu siguranță va aduce schimbări importante în industria HoReCa. Una dintre măsurile impuse este imprimarea bacșișului pe nota de plată și pe bonul fiscal, ce atrage astfel impozitarea acestuia. Conform Legii 376/2022, aceasta a fost promulgată și a intrat în vigoare de la 1 Ianuarie 2023.
Totodată, patronii de restaurante privesc anul 2023 într-o notă mai optimistă decât anul precedent. Consideră că tehnologia poate crește vizibil vânzările în orice tip de local. Iar acest lucru se face construind o relație bună cu cei care devin clienți.
Pentru a înțelege și mai bine nevoile clienților noștri, încercăm să aplicăm constant tactici corecte de informare. Am realizat că există o lipsă de cunoaștere a termenilor din spațiul digital destinată îmbunătățirii activității oricărei societăți economice de prestare servicii ospitaliere.
Cei mai mulți owneri de restaurante nu cunosc detalii despre clienții lor, încasări, număr de comenzi zilnice și sunt depășiți de sumele mari pe care trebuie să le dea ca și comisioane la companiile terțe de livrare.
Cu cât se dețin mai multe informații despre clienții și comportamentele lor, cu atât mai multe vânzări va avea restaurantul. Se pot utiliza metode digitale în strategia de vânzare a preparatelor, care ajută la profitabilitatea lunară a unui local.
Acest lucru se poate schimba, dacă se utilizează o singură soluție, care automatizează și sincronizează modul în care se desfășoară o comandă online.
Printre nemulțumirile clienților atunci când iau masa în restaurant, cel mai des regăsim:
Acestea sunt principalele situații de care s-au lovit o mare parte dintre ownerii de restaurante. Comunicarea dintre clienți și restaurant ar trebui să fie ușoară și rapidă, pentru a se bucura fiecare de o experiență frumoasă.
Construirea unor relații de lungă durată, fidelizarea și retenția clienților pot ajuta la creșterea profitabilității restaurantului.
Dacă ești și tu administrator de restaurant, cafenea, pizzerie, cofetărie sau alt business HoReCa și dorești să te contactăm pentru a face parte dintr-un studiu amănunțit, te rugăm să te înscrii aici și să menționezi participarea în mesajul tău.
*Chestionar realizat pe un eșantion de 100 de persoane, owneri de restaurant.
Citeste mai mult: