28/01/2022

Cum va arăta industria HoReCa post pandemie?

3 min citire
Actualizat: 02/05/2023

Pandemia ne-a forțat pe toți să ne adaptăm, atât pe plan personal, cât și pe plan profesional. Una dintre cele mai afectate industrii este cea a restaurantelor. Guvernul a impus constant limite, iar cei mai afectați au fost atât managerii de restaurante, dar și angajații lor. Fără să aibă un ajutor real din partea autorităților, majoritatea restaurantelor s-au orientat spre tehnologie. 

Restaurantele s-au adaptat și s-au reinventat. Am discutat cu restaurantele care folosesc soluția Horeka by Roweb și am aflat care sunt prioritățile pentru ei astfel încât să vândă mai mult

  • Igiena
  • Marketing online 
  • Tehnologizarea restaurantului

 Așadar, cum se aplică aceste patru aspecte în vânzarea online? 

Igiena

Din cauza pandemiei clienții au fost reticenți, cel puțin la început, să iasă în oraș pentru a mânca. De altfel, industria restaurantelor a fost una dintre cele mai afectate industrii din cauza acestei pandemii și, prin urmare, este cu atât mai important să îți asiguri clienții că le oferi toate măsurile de igienă pentru a se simți în siguranță. Cu cât investești mai mult, cu atât vei avea clienți care te vor aprecia, indiferent de ceea ce cred cu privire la pandemie. 

Marketing online

Era o vorbă „dacă nu ești pe Facebook, nu exiști”. Din păcate, acea zicală este mai vie ca niciodată. Până și restaurantele de renume și cu tradiție au fost obligate să pășească în lumea digitală pentru a putea atrage din ce în ce mai mulți clienți. 

De altfel, digitalul te ajută cel mai mult deoarece ajungi la o mulțime foarte mare de oameni cu bani puțini. Ceea ce înseamnă că ROI-ul (return of investment, banii pe care îi primești înapoi prin clienți) este garantat mult mai mare decât dacă ai face reclamă la televizor sau ai printa flyere. 

Marketingul online presupune necesitatea unui website, un loc unde să aduci clienții care să citească mai multe despre restaurantul tău și, cel mai important, să vadă oferta pe care o ai la dispoziție. 

Când ai un website stabil, care să-ți permită și plățile online poți începe să te promovezi pe rețelele sociale, cum ar fi Facebook sau Instagram. 

Astfel, rețeta simplificată pentru a avea succes în online este: 

Website stabil care să permită plăți online -> pagină de Facebook și Instagram -> buget de marketing online (care poate varia, de la 5 lei pe zi la 30 pe zi, în funcție de locația restaurantului și numărului de oameni pe care vrei să-i atingi). 

Tehnologizarea restaurantului

Totul se datorează tehnologizării. Cu cât investești mai mult în tehnologizare, cu atât vei putea să vinzi mai repede și mai mult. Spre exemplu, horeka by Roweb folosește tehnologia pentru a lega orice comandă online direct de bucătărie, astfel încât angajații tăi vor ști instant ce comandă a venit și ce trebuie preparat. Fiecare 5-10 minute salvate înseamnă un timp de livrare mai scurt, iar prin intermediul aplicației de livrator orice comandă poate fi livrată mult mai rapid

În același timp, horeka by Roweb are un modul special și anume de rezervări online. Rezervările online au văzut o creștere procentuală de peste 40% în acești doi ani. Oamenii preferă să facă o rezervare online deoarece nu trebuie să mai interacționeze cu personalul, dar mai ales pentru că își pot seta remindere. În același timp, este mult mai ușor și pentru restaurant să gestioneze rezervările. Acest modul îți permite să trimiți mesaje text (SMS-uri) și email-uri direct către client, pentru a-i aminti că trebuie să vină. Doar această funcție scade considerabil rata de absenteism. 

Horeka by Roweb este gândită pentru un om de business, care este tot timpul ocupat. De aceea, poți să gestionezi întreaga activitate a comenzilor, rezervărilor, dar și a angajaților dintr-o singură aplicație de mobil. Indiferent de oră sau zi, poți ști în orice moment câte comenzi sau rezervări ai avut, ce feedback ai pentru comenzi și multe altele. 

Restaurantele sunt printre business-urile care pierd cei mai mulți bani. Horeka by Roweb te ajută din acest punct de vedere să rămâi constant și cu ajutorul CRM-ului, dar și a celorlalte instrumente, să descoperi care este rețeta unică de succes a restaurantului tău. 

Etichete:
ARTICOLE SIMILARE

Citeste mai mult:

  • Integrare Horeka by Roweb cu Bolt Food
    Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Cin Cin
  • Concurs „Recenzia de Aur” by Google România
    Profil Companie Google: Adaugă-ți Restaurantul pe Google Maps
  • Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Dino Good Food Shop
    De ce are nevoie restaurantul tău de livrare la domiciliu?
  • Studiu de Caz: Restaurant La Pofticiosu’ preia sute de comenzi online prin soluția Horeka by Roweb
    10 Strategii de Marketing pentru Restaurante
  • Integrare Horeka by Roweb cu Bolt Food
  • Concurs „Recenzia de Aur” by Google România
  • Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Dino Good Food Shop
  • Studiu de Caz: Restaurant La Pofticiosu’ preia sute de comenzi online prin soluția Horeka by Roweb
menu
Cu ce te putem ajuta?