Ai deja o afacere HoReCa? Sau ești pe cale să deschizi un restaurant nou? Înseamnă că ai ajuns în locul potrivit. În acest articol vei găsi motivele principale pentru care ar trebui să transformi restaurantul tău într-un brand sau să-l dezvolți pornind de la o strategie.
Experiența pe care o are clientul tău cu mâncarea ta se reflectă în absolut toate serviciile tale, inclusiv în comportamentul angajaților, decor, website ș.a.m.d.
Și tu ești un brand! În momentul în care îți faci conturi personale pe rețelele sociale tu spui o poveste și publici caracteristici despre tine: vârstă, locație, hobby-uri etc. De exemplu, dacă te uiți pe pagina ta de Facebook, vei vedea că tot ce ai postat despre tine te reprezintă și îți reflectă personalitatea.
Așa este și cu brandul de restaurant! Prin branding, restaurantul tău arată că are anumite calități.
Dacă prin branding înțelegi doar găsirea unui nume sonor și a unui logo reprezentativ, află că e mai mult decât asta! Ai nevoie de o strategie de brand, care să te ajute să creezi un restaurant care să fie ușor de recunoscut.
La baza unui branding bine realizat stau strategia și creativitatea, care se îmbină și generează unicitatea de care tu și restaurantul tău aveți nevoie pentru a pătrunde în industria HoReCa.
Așa cum Horeka este o suită de soluții digitale pentru restaurantul tău, brandingul are mai multe componente.
Restaurantul tău are nevoie de branding, chiar de la început. În cazul în care localul tău funcționează deja, el poate fi rebranduit. Printr-o strategie clară, poți dezvolta și tu un brand de restaurant. Indiferent dacă te afli la început sau vrei să faci o schimbare majoră de imagine.
De asemenea, dacă dorești să ai propria ta marcă, atunci e necesar să îți înscrii logo-ul sau numele restaurantului la autoritățile române. Mai multe informații găsești într-un articol legal, despre diferențele dintre logo, marcă și brand.
Citeste mai mult: