Să ai o afacere în industria HoReCa necesită atenție la cele mai mici detalii. Cu noul modul Horeka Quick ai beneficii atât pentru tine, cât și pentru clienții și ospătarii tăi. Prin soluția noastră ai posibilitatea de a avea un meniu digital inteligent, cu opțiunea de comandă de la masă și cerere notă de plată. Astfel, satisfacția clienților este garantată, iar timpul de execuție se înjumătățește! Totodată, clientul poate notifica ospătarul dacă dorește ceva suplimentar sau să aleagă dacă plătește cash sau cu un card bancar.
Pentru mai mulți bani, în mai puțin timp, chiar și cu personal redus! În primul rând, pentru că Horeka îți va crește vânzările. Prin acest sistem de restaurant, clienții tăi vor primi ceea ce-și doresc, exact atunci când vor. De fapt, acesta e un nivel ridicat de ospitalitate și grijă la cele mai mici detalii, în orice tip de afacere HoReCa. Cu Horeka, tu poți să faci mai mult pentru clienții tăi, cu mai puțin personal, într-un timp mult mai accelerat.
Eviți haosul de pe terasă sau din restaurant! Clienții tăi se simt mai bine serviți și au parte de o experiență memorabilă.
Masa se eliberează mai repede și poate fi ocupată de alți clienți. Asta îți aduce mai multe vânzări într-o zi de lucru!
Fiecare masă din restaurantul tău, indiferent de locație (zonă) are un cod unic QR, generat în aplicația CRM, pentru ca ospătarii tăi să știe exact de la ce masă vine cererea și unde să ducă o comandă.
Clienții scanează codul QR prezent pe masă și navighează cu ușurință prin categoriile meniului digital inteligent. Ei pot citi descrierea, pot pune note pentru produs și chema ospătarul în momentul în care s-au hotărât să comande. Iar la finalul mesei, clienții deschid din nou meniul pe telefon și apasă pe butonul Cere Nota și specifică metoda dorită de plată. Dacă selectează metoda de plată prin card bancar, atunci ospătarul vine la masă direct cu cititorul.
În sistemul de administrare web, instrumentul pentru ospătari este numit aplicație de ospătar, chiar dacă nu necesită o instalare, ci doar crearea unui cont și logarea lui pe un link. Există trei tipuri de meniu digital: freemium, lite, sau complex.
Administratorul este cel care gestionează conturile ospătarilor, zonele și mesele destinate fiecărei zone: restaurant-interior, terasă, piscină, bar, cafenea etc.
Iată ce ai de făcut din contul de administrator al sistemului Horeka:
Aplicația de Ospătar este de fapt un link, o adresă de internet prin care ospătarul e notificat unde să meargă ca să ia comanda: zona, masa, detalii suplimentare despre comandă, dar și varianta dorită de plată.
Prin utilizarea modulul Horeka Quick în restaurantul tău, clientul are control. Cu telefonul personal scanează meniul, își alege produsele și le adaugă în coș, pentru ca mai apoi să cheme ospătarul la masă.
De câte ori n-a trebuit ospătarul să justifice de ce o notă de plată este mai mare decât suma calculată de client după prețurile din meniu? Cu Meniul Digital Inteligent Horeka nu mai ai astfel de surprize! Programează un demo gratuit și vino să vezi cum funcționează.
Citeste mai mult: