Una dintre problemele raportate de restaurante este că nu știu cum să-și atragă clienții care au plasat o singură comandă. De altfel, 70% dintre clienți nu se întorc la restaurantul de la care au comandat în trecut.
Motivul principal pentru care nu se întorc este că restaurantele nu au ustensilele digitale necesare pentru a-i convinge să se întoarcă, chiar dacă mâncarea și serviciul a fost excelent.
Așadar, cum poate un restaurant să aibă clienți fideli astfel încât să-și crească veniturile, fără să facă investiții?
Unul dintre cele mai relevante module ale soluției Horeka by Roweb este că îți permite să creezi discounturi și cupoane în câteva minute, aplicate în funcție de categoria clientului:
– client nou – este clientul care a comandat pentru prima oară de la restaurantul tău;
– client fidel – clientul trebuie să aibă în istoric mai mult de cinci comenzi din care cel puțin una să fi fost făcută în ultima lună;
– client VIP – clientul trebuie să aibă cel puțin trei comenzi de minimum 1200 lei;
– client inactiv – este clientul care nu a mai comandat de la restaurantul tău în ultimele 30 zile.
Această segmentare te ajută să faci campanii de discounturi în funcție de tipul de client și să-l convingi să se întoarcă să comande de la restaurantul tău.
Un client care se întoarce este 7 ori mai valoros ca unul nou, pe care este mult mai greu să-l convingi să ajungă la tine. Clienții Horeka folosesc această funcție cu succes, ceea ce le aduce o creștere constantă de profit.
Majoritatea clienților care comandă mâncare sau în incinta restaurantului își doresc să aibă cât mai multe experiențe unice. De aceea, dar și datorită multitudinii de restaurante disponibile, clientul preferă să încerce un restaurant diferit de fiecare dată.
Însă, cum poți tu să îl faci să se întoarcă la restaurantul tău?
Tehnologia Horeka by Roweb îți permite să vezi contactezi clienții care au comandat mai demult de la tine prin:
Trimite-le un cupon de discount (în doar câteva minute) sau pur și simplu întreabă-i cum a fost experiența și dacă ar repeta-o.
Pentru a putea avea clienți fideli, ai nevoie de un număr mare de clienți care să comande de la tine. Peste 93% dintre clienți vor să vadă ce recenzii are un restaurant înainte de a comande de la el.
Horeka îți permite să crești numărul de recenzii pozitive în mod natural, după fiecare comandă. Procesul este simplu: după ce comanda a fost finalizată, clientului îi este prezentat un ecran de feedback.
Dacă restaurantul primește cel puțin 4 din 5 stele atunci clientul este rugat să lase o recenzie și pe Facebook, Google My Places și TripAdvisor.
Dacă unn client dă mai puțin de 4 stele rating, atunci restaurantul este alertat astfel încât să rezolve situația creată.
Recenziile (sau feedbackul) te ajută atât la creșterea reputației pentru locuitorii orașului, dar și pentru cei care îl tranzitează sau se află în vizită.
Un număr mare de recenzii pozitive îți va aduce un număr constant de clienți în restaurant, dintre care, folosind celelalte module de fidelizare a clienților prezentate mai sus, vei putea să ai din ce în ce mai mulți clienți loiali.
Citește mai multe despre integrarea cu Facebook, Google My Places și TripAdvisor și cum funcționează în beneficiul tău.
Citeste mai mult: