Încă de la început, misiunea soluției Horeka by Roweb a fost și continuă să fie un ajutor pentru toți antreprenorii din industria HoReCa și de a le facilita accesul la informații concrete și imediate despre situația comenzilor, livrărilor, dar și a clienților din restaurantele, cafenelele, pizzeriile, puburile sau cofetăriile lor.
Întreaga echipă vă mulțumește tuturor pentru că ați ales colaborarea cu noi și, totodată, să implementați funcționalitățile Horeka by Roweb în restaurantele voastre, chiar dacă viitorul HoReCa nu părea a fi unul strălucit.
Problemele apăsătoare din HoReCa din perioada pandemiei au continuat într-o oarecare măsură și în anul 2022, însă, sub o altă formă. Foștii angajați nu s-au mai întors să lucreze în industria ospitalității și astfel, patronii de restaurante s-au confruntat cu lipsa de personal.
Deficitul acesta a atras și alte situații neplăcute: clienți frustrați, nemulțumiți, recenzii negative pe platformele de recenzare (TripAdvisor, Google Trips, Facebook), dar și comentarii acide pe rețelele sociale.
Anul acesta am continuat să creștem ca și proiect și să avem sprijin în dezvoltarea de soluții noi, care odată implementate în restaurante să ajute la creșterea vânzărilor dar și a vizibilității businessului ca brand de specialitate în industria ospitalității.
Pandemia a lăsat multe goluri în industria ospitalieră. Modulul Horeka Quick se referă la meniul digital Inteligent și comanda de la masă. Am construit aceste funcționalități pentru a ajuta patronii care se luptă cu lipsa de personal.
Interacțiunea dintre ospătari și clienți este mult mai rapidă și nu lasă loc de erori de comunicare. Clientul scanează codul QR și i se deschide meniul digital pe telefonul său, iar când este hotărât, trimite comanda ospătarului. Tot de acolo solicită și nota/modalitatea de plată.
Pentru unele restaurante, website-ul reprezintă canalul principal prin care se produc comenzile online. De aceea, noi am continuat să dezvoltăm funcționalitățile în așa fel încât să ajutăm restaurantele să vândă mai mult și mai ușor.
O funcționalitate foarte utilă pe care am adăugat-o anul acesta este posibilitatea de a activa/dezactiva preparatele direct din aplicația Horeka Manager. Această opțiune este valabilă începând cu versiunea 1.5.30.
Când un client sună la restaurant și dorește să plaseze o comandă, se poate insera foarte ușor în baza de date Horeka CRM. I se completează toate datele și se adaugă produsele în coș, exportându-le direct în POS.
Am pornit la drum cu o mână de oameni, iar acum ne bucurăm să adăugăm constant colegi noi care împărtășesc aceleași convingeri de business ca și noi. Echipa Horeka este formată din programatori, designeri, manageri de proiect, marketeri și o puternică echipă de vânzări.
Bineînțeles, nimic nu ar fi fost posibil fără cei trei lideri co-fondatori și fără experiența lor vastă în domeniul dezvoltării de software B2B și B2C. Dacă-ți dorești și tu să te alături acestui proiect, te rugăm să ne contactezi.
Erau odată trei băieți care au avut un vis. Acum suntem 15 oameni și toți avem același vis. De a ajunge în restaurantele tuturor românilor care au nevoie de digitalizare făcută ca la carte. Vom fi mereu alături de clienții noștri și vom sărbători succesul împreună. De ce? Pentru că nouă ne place continuitatea și consistența lucrurilor. Îmbunătățim în permanență strategii, funcționalități, dar și mod de lucru.
Totodată, tehnologia și automatizarea fac casă bună cu restaurantul și te ajută să rămâi flexibil și ușor adaptabil la provocările vremurilor. Alege să rămâi eficient și să fii profitabil cu restaurantul tău folosind instrumente digitale disponibile în software Horeka by Roweb.
Întreaga echipă Horeka vă urează tuturor Sărbători Fericite și un an nou prosper! La mulți ani!
Citeste mai mult: