21/12/2022

Retrospectiva anului 2022 pentru soluția Horeka by Roweb

4 min citire
Actualizat: 13/02/2023

Încă de la început, misiunea soluției Horeka by Roweb a fost și continuă să fie un ajutor pentru toți antreprenorii din industria HoReCa și de a le facilita accesul la informații concrete și imediate despre situația comenzilor, livrărilor, dar și a clienților din restaurantele, cafenelele, pizzeriile, puburile sau cofetăriile lor.

Întreaga echipă vă mulțumește tuturor pentru că ați ales colaborarea cu noi și, totodată, să implementați funcționalitățile Horeka by Roweb în restaurantele voastre, chiar dacă viitorul HoReCa nu părea a fi unul strălucit.

Trezirea la noua realitate HoReCa

Problemele apăsătoare din HoReCa din perioada pandemiei au continuat într-o oarecare măsură și în anul 2022, însă, sub o altă formă. Foștii angajați nu s-au mai întors să lucreze în industria ospitalității și astfel, patronii de restaurante s-au confruntat cu lipsa de personal.

Deficitul acesta a atras și alte situații neplăcute: clienți frustrați, nemulțumiți, recenzii negative pe platformele de recenzare (TripAdvisor, Google Trips, Facebook), dar și comentarii acide pe rețelele sociale.

Ce a însemnat anul 2022 pentru echipa și soluția Horeka by Roweb?

Anul acesta am continuat să creștem ca și proiect și să avem sprijin în dezvoltarea de soluții noi, care odată implementate în restaurante să ajute la creșterea vânzărilor dar și a vizibilității businessului ca brand de specialitate în industria ospitalității.

Modul Horeka Quick

Pandemia a lăsat multe goluri în industria ospitalieră. Modulul Horeka Quick se referă la meniul digital Inteligent și comanda de la masă. Am construit aceste funcționalități pentru a ajuta patronii care se luptă cu lipsa de personal.

Interacțiunea dintre ospătari și clienți este mult mai rapidă și nu lasă loc de erori de comunicare. Clientul scanează codul QR și i se deschide meniul digital pe telefonul său, iar când este hotărât, trimite comanda ospătarului. Tot de acolo solicită și nota/modalitatea de plată.

Website

Pentru unele restaurante, website-ul reprezintă canalul principal prin care se produc comenzile online. De aceea, noi am continuat să dezvoltăm funcționalitățile în așa fel încât să ajutăm restaurantelevândă mai mult și mai ușor.

  1. Am introdus posibilitatea de a afișa produse asemănătoare cu cele care se află deja în coșul de cumpărături - această metodă se numește cross-selling și este o tehnică prin care poți crește valoarea unei comenzi online.
  2. Opțiunea de a publica o ofertă la un preparat, într-un interval de timp prestabilit. De exemplu, în fiecare zi, între orele 12:00 și 14:00 poți comanda Meniul Zilei.

Aplicația Horeka Manager

O funcționalitate foarte utilă pe care am adăugat-o anul acesta este posibilitatea de a activa/dezactiva preparatele direct din aplicația Horeka Manager. Această opțiune este valabilă începând cu versiunea 1.5.30.

Horeka CRM

  1. Pentru administratorii care dețin mai multe restaurante, toate comenzile pot fi centralizate într-un singur CRM, respectiv într-o singură Aplicație Horeka Manager. Astfel, toate comenzile sunt administrate dintr-o locație unică.
  2. Un restaurant cu mai multe locații le poate oferi acum clienților opțiunea de alege locația de unde doresc să comande mâncarea.
  3. Orice business are dreptul să-și aleagă clientela. Acum poți marca din CRM sau din Aplicația Horeka Manager un client și să-l trimiți în lista ta neagră (i se atașează o etichetă numelui de client). Această opțiune îți dă dreptul de a alege dacă mai dorești să onorezi comanda lui sau nu, în momentul în care clientul plasează o nouă comandă online.

Comanda telefonică extinsă

Când un client sună la restaurant și dorește să plaseze o comandă, se poate insera foarte ușor în baza de date Horeka CRM. I se completează toate datele și se adaugă produsele în coș, exportându-le direct în POS.

Creșterea echipei

Am pornit la drum cu o mână de oameni, iar acum ne bucurăm să adăugăm constant colegi noi care împărtășesc aceleași convingeri de business ca și noi. Echipa Horeka este formată din programatori, designeri, manageri de proiect, marketeri și o puternică echipă de vânzări.

Bineînțeles, nimic nu ar fi fost posibil fără cei trei lideri co-fondatori și fără experiența lor vastă în domeniul dezvoltării de software B2B și B2C. Dacă-ți dorești și tu să te alături acestui proiect, te rugăm să ne contactezi.

Horeka by Roweb în cifre:

  • În anul 2022 ni s-au alăturat peste 75 de clienți noi.
  • Peste 130 de clienți au ales să implementeze Horeka by Roweb în restaurantele lor.
  • Clienții care folosesc Horeka au reușit să-și crească numărul de comenzi încasate lunar cu 50-600%.
  • Peste 50% dintre clienții Horeka utilizează capabilitățile de marketing din Horeka, folosind vouchere și discounturi personalizate pentru retenția și fidelizarea clienților -
  • Cifra totală încasată de clienții Horeka în anul 2022 - aproximativ 15 milioane RON
  • Comenzi - clienții noștri au înregistrat peste 180.000 de comenzi online automatizate și sincronizate prin soluția Horeka.
  • Folosită cu succes de restaurante din peste 30 de orașe din România.

Ce ne propunem în 2023

  1. Funcționalitate nouă Horeka - nu vrem să dăm prea mult din casă, însă vă vom ține la curent cu tot ceea ce lansăm.
  2. Dorim să facem redesign la website-ul existent, pentru a le oferi atât clienților cât și celor care caută detalii despre Horeka, o platformă interactivă, care stochează informații utile, pe înțelesul tuturor.
  3. Campanii de informare Horeka multi-channel - să fim și mai prezenți pe rețelele sociale, dar și pe email. Dorim să avem o comunicare continuă atât cu clienții existenți cât și cu cei care sunt în stadiu de informare.
  4. creștem numărul de clienți și să ajungem în peste 250 de restaurante din toată țara.
  5. Dorim să transformăm Horeka într-un sistem de tip SaaS care să ne reprezinte și pe piața internațională.
  6. Parteneriate cu mai multe sisteme de POS din România dar și cu alte companii, pentru a putea ajuta cât mai mulți manageri de afaceri HoReCa.
  7. Virtual Marketing Assistant – un modul care permite o analiză comportamentală a clienților și poate sugera prin sistemul informatic Business Intelligence strategii de marketing personalizate pentru fiecare client.
  8. Participări la evenimentele naționale. Stai pe-aproape, pentru că pregătim agenda evenimentelor la care vom participa în 2023, unde sperăm să te întâlnim.

Sarbatori fericite, ech

Concluzie

Erau odată trei băieți care au avut un vis. Acum suntem 15 oameni și toți avem același vis. De a ajunge în restaurantele tuturor românilor care au nevoie de digitalizare făcută ca la carte. Vom fi mereu alături de clienții noștri și vom sărbători succesul împreună. De ce? Pentru că nouă ne place continuitatea și consistența lucrurilor. Îmbunătățim în permanență strategii, funcționalități, dar și mod de lucru.

Totodată, tehnologia și automatizarea fac casă bună cu restaurantul și te ajută să rămâi flexibil și ușor adaptabil la provocările vremurilor. Alege rămâi eficient și să fii profitabil cu restaurantul tău folosind instrumente digitale disponibile în software Horeka by Roweb.

Întreaga echipă Horeka vă urează tuturor Sărbători Fericite și un an nou prosper! La mulți ani!

Etichete:
ARTICOLE SIMILARE

Citeste mai mult:

  • Integrare Horeka by Roweb cu Bolt Food
    Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Cin Cin
  • Concurs „Recenzia de Aur” by Google România
    Profil Companie Google: Adaugă-ți Restaurantul pe Google Maps
  • Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Dino Good Food Shop
    De ce are nevoie restaurantul tău de livrare la domiciliu?
  • Studiu de Caz: Restaurant La Pofticiosu’ preia sute de comenzi online prin soluția Horeka by Roweb
    10 Strategii de Marketing pentru Restaurante
  • Integrare Horeka by Roweb cu Bolt Food
  • Concurs „Recenzia de Aur” by Google România
  • Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Dino Good Food Shop
  • Studiu de Caz: Restaurant La Pofticiosu’ preia sute de comenzi online prin soluția Horeka by Roweb
menu
Cu ce te putem ajuta?