horeka îți permite să ai o prezență foarte bună pe cele mai cunoscute canale de recenzii din România. Astfel, prin integrarea facilă cu TripAdvisor, Google Places și Facebook, vei beneficia de recenzii de la clienții tăi mulțumiți și vei atrage atât clienți locali, cât și cei care tranzitează orașul/zona ta.
Mesajul prin care este cerut feedback-ul clientului conține un link către o pagină internă a soluției horeka prin care trebuie să ofere o recenzie de la 1 la 5 (unde 1 înseamnă foarte prost, iar 5 înseamnă foarte bine) dar și o casetă text opțională în care să detalieze răspunsul.
Clientul răspunde la trei întrebări:
1. Cum a fost mâncarea?
2. Cum a fost servirea/livrarea?
3. Ne-ați recomanda?
Dacă fiecare recenzie are cel puțin 4 puncte, atunci clientul va fi rugat să repete procesul și pe cele trei platforme.
În acest pas i se deschide o pagină cu logo-urile celor trei platforme. Fiecare logo este legat de platformă (TripAdvisor, Google Places sau Facebook) și, după click, clientul este trimis direct în pagina de recenzii a platformei respective. (ex: dacă apasă pe logo-ul Facebook i se deschide pagina de recenzii a restaurantului tău de pe Facebook).
Astfel, clientul va salva cel puțin un minut ca să intre în fiecare dintre cele trei platforme. Fiind un proces simplu și integrat direct cu paginile tale de recenzii de pe TripAdvisor, Google Places și Facebook, te vei asigura că primești recenzii pozitive după fiecare comandă.
Dacă un răspuns la una dintre cele trei întrebări primește 3 puncte sau mai puțin, atunci restaurantul va fi alertat în timp real de recenzia negativă.
Astfel, managerul restaurantului sau persoana desemnată poate să sune în mod direct clientul, din aplicația mobilă de gestiune comenzi online și să descopere care este problema clientului.
De asemenea, managerul restaurantului poate să ofere un cupon sau un discount în funcție de profilul clientului.