Google Places, Tripadvisor, Facebook

horeka îți permite să ai o prezență foarte bună pe cele mai cunoscute canale de recenzii din România. Astfel, prin integrarea facilă cu TripAdvisor, Google Places și Facebook, vei beneficia de recenzii de la clienții tăi mulțumiți și vei atrage atât clienți locali, cât și cei care tranzitează orașul/zona ta. 

Demo Gratuit
Integrare Horeka cu Google Places, Tripadvisor si Facebook
Recenzii restaurant directe prin Horeka by Roweb

Vinzi mai mult datorită recenziilor pozitive

91% dintre tinerii între 18-34 de ani consideră recenziile aproape la fel de importante ca prețul.
Restaurantele cu cel puțin patru stele pe TripAdvisor, Facebook și Google Places au posibilitatea să vândă mai mult, doar din recomandările online.
Cercetătorii Michael Anderson și Jeremy Magruder, profesori la Universitatea Berkeley, din California, au descoperit că dacă ai o creștere de jumătate de rating îți pot crește vânzările online cu 30-40%.

Câștigi turiștii

Indiferent dacă un turist rămâne pentru câteva zile în zona ta sau este doar în trecere, primul instinct al acestuia va fi să caute restaurante pe internet folosind Google.
Datorită soluției horeka vei apărea în primele rezultate pe Google, TripAdvisor și Facebook cu recenzii pozitive.
Astfel, vei avea un număr de recenzii pozitive care crește constant și care îți va asigura un număr mai mare de clienți.
Recenzii restaurant care atrag turistii in locatie
Feedback client restaurant prin solutia digitala Horeka by Roweb

Simplu și rapid

În funcție de tipul de mâncare poți seta propriul prag psihologic care să determine clientul să îți lase un feedback. Fie că este 30 sau 45 de minute (sau un alt interval prestabilit de tine), trimiți un SMS și/sau un email prin care îi ceri clientului să-ți dea un feedback.
Dacă soluția horeka implementată în restaurantul tău are și modulul de comenzi online prin aplicația mobilă dedicată, atunci clientul primește și un push notification prin care este rugat să lase un feedback.

Cum funcționează?

Mesajul prin care este cerut feedback-ul clientului conține un link către o pagină internă a soluției horeka prin care trebuie să ofere o recenzie de la 1 la 5 (unde 1 înseamnă foarte prost, iar 5 înseamnă foarte bine) dar și o casetă text opțională în care să detalieze răspunsul. 

Clientul răspunde la trei întrebări: 

1. Cum a fost mâncarea?

2. Cum a fost servirea/livrarea? 

3. Ne-ați recomanda? 

Feedback intern pentru restaurante
Integrare cu platforme externe de recenzare

Integrare directă cu TripAdvisor, Google Places și Facebook

Dacă fiecare recenzie are cel puțin 4 puncte, atunci clientul va fi rugat să repete procesul și pe cele trei platforme.

În acest pas i se deschide o pagină cu logo-urile celor trei platforme. Fiecare logo este legat de platformă (TripAdvisor, Google Places sau Facebook) și, după click, clientul este trimis direct în pagina de recenzii a platformei respective. (ex: dacă apasă pe logo-ul Facebook i se deschide pagina de recenzii a restaurantului tău de pe Facebook). 

Astfel, clientul va salva cel puțin un minut ca să intre în fiecare dintre cele trei platforme. Fiind un proces simplu și integrat direct cu paginile tale de recenzii de pe TripAdvisor, Google Places și Facebook, te vei asigura că primești recenzii pozitive după fiecare comandă.

Câștigă înapoi clienții nemulțumiți

Dacă un răspuns la una dintre cele trei întrebări primește 3 puncte sau mai puțin, atunci restaurantul va fi alertat în timp real de recenzia negativă. 

Astfel, managerul restaurantului sau persoana desemnată poate să sune în mod direct clientul, din aplicația mobilă de gestiune comenzi online și să descopere care este problema clientului. 

De asemenea, managerul restaurantului poate să ofere un cupon sau un discount în funcție de profilul clientului. 

menu
Cu ce te putem ajuta?