Preluare comenzi telefon

Când un client sună la restaurantul tău pentru a plasa o comandă pe ecranul telefonului va apărea o casetă text specifică fiecărui client în parte și conține informații precum: cine este clientul, când a comandat ultima dată, valoarea totală a comenzilor plasate până în prezent etc. 

Demo Gratuit
Preluare comenzi telefon pentru restaurant
Sistem de identificare automata a unui client restaurant

Identificarea automată a unui client

Această funcționalitate permite identificarea automată a unui client în baza de contacte după numărul de telefon de pe care apelează.
Astfel, vei ști dacă ai un client care se întoarce sau unul nou, dar mai ales vei ști clienții care îți sunt loiali.

Analiza istorică a clientului

Se calculează automat în funcție de importanța clientului. Atunci când un client sună la restaurant, se deschide automat o pagină din aplicație și va conține informații precum: nume și prenume, număr de telefon și adresă.
Analiza istorica a clientului unui restaurant

Fiecare detaliu important despre clientul tău, în dashboard

În dashboard-ul aplicației horeka by Roweb vei găsi toate informațiile de contact ale clientului tău, pe lângă restul de informații necesare pentru a crea campanii de fidelizare, precum preferințele de mâncare.
De asemenea, poți localiza adresele de livrare ale clienților direct din Google Maps.

Fiecare client, pe categorie

Clienții care comandă de la restaurantul tău (telefonic, online sau prin aplicația de telefon) sunt automat împărțiți în patru categorii:
  • client nou – este clientul care a comandat pentru prima oară de la restaurantul tău;
  • client fidel – clientul trebuie să aibă în istoric mai mult de cinci comenzi din care cel puțin una să fi fost făcută în ultima lună;
  • client VIP – clientul a comandat de la restaurantul tău de minimum 1200 lei;
  • client inactivi – este clientul care nu a mai comandat de la restaurantul tău în ultimele 30 zile. 
Sistem segmentare clienti restaurant pe categorii
Adaugare automata clienti in baza de date a restaurantului

Adăugarea clienților în baza de date proprie a restaurantului

Când te sună un client îl poți identifica în funcție de categoriile expuse mai sus.
În timpul unei conversații telefonice sau la finalul acesteia, dacă este un client nou, îți apare un formular prin care să îl introduci în baza de date.
Formularul cuprinde toate informațiile despre client, cât și despre produsele comandate.
menu
Cu ce te putem ajuta?