Comunicare directă cu clienții tăi prin unul dintre cele mai utilizate canale media din România.
Comunică direct cu clienții tăi prin Whatsapp.
Soluția horeka este integrată direct cu API-ul Whatsapp. Beneficiul tău se traduce în faptul că acum poți începe o conversație cu un client sau să-i trimiți un cupon/discount direct, fără să mai fii nevoit să adaugi numărul și să-l salvezi sub formă de contact.
Acum poți comunicare direct din aplicația de gestiune restaurant cu fiecare dintre clienții tăi.
O funcționalitate la care lucrăm și pe care o vom lansa curând este horeka WhatsApp Chatbot. Prin acest chatbot vei putea interacționa cu clienții în mod automat, fără să mai fii nevoit să dedici din timpul personalului pentru a interacționa cu clienții.
Clienții îți scriu și sunt întâmpinați de un chatbot care le va prelua comanda, detaliile despre comandă și comunica timpul aproximativ de livrare.
Clienții (mai ales cei care stau la birou) preferă să comunice cu restaurantul prin Whatsapp. Fie că este vorba de schimbarea unor detalii la comandă sau punctul/ora de livrare.
De asemenea, clientul poate fi contactat și de către livrator prin Whatsapp, printr-o simplă apăsare de buton.
Unul din secretele marketingului o reprezintă prezența pe canalele unde se află clienții.
În prezent, WhatsApp este unul dintre cele mai cunoscute și utilizare medii de comunicare pe toate categoriile de vârstă. Ceea ce înseamnă că indiferent de tipul clientului tău, acesta va citi mesajul pe care-l primește de la tine pe acest canal.