Feedback-ul clienților este extrem de important, atât pentru a ști ce servicii/produse să îmbunătățești, dar mai ales pentru a oferi încredere clienților tăi.
Când restaurantul finalizează comanda din aplicația de manager sau aplicația de livrator, clientul va primi un link prin SMS/email unde va fi rugat să completeze un formular de feedback.
Recenzii pe Facebook, Google și TripAdvisor direct din aplicație
91% dintre tinerii între 18-34 de ani consideră recenziile aproape la fel de importante ca prețul.
Cel mai dificil aspect este să colectezi feedback-ul clienților. Feedback-ul pozitiv este vizibil pe toate canalele importante din România precum TripAdvisor, Google sau Facebook.
Feedback-ul îți va asigura o prezență excelentă și vor convinge potențialii clienți să aleagă restaurantul tău.
Soluția include posibilitatea de a primi feedback din partea clienților, direct în aplicație. Feedback-ul se afișează direct în aplicație, sub formă de chart și detalii.
Astfel, poți lua decizii informate în ce privește meniul și serviciile oferite, fidelizându-ți clienții și te poți promova cu ajutorul testimonialelor și evaluărilor positive.
Codurile de feedback pot fi plasate pe cărțile de vizită ce însoțesc comenzile și sunt scanate cu telefonul, dar și pe meniul fizic din cadrul restaurantului sau oricare alte canale (fizice sau online).