Meniu Contactless. Meniu Digital Inteligent. Comandă de la masă. 

Clienții tăi accesează meniul printr-o scanare simplă și rapidă a codului QR personalizat, plasat pe masă, sau oriunde în restaurant. Meniul localului tău poate fi unul simplu, contactless, sau un meniu digital inteligent cu opțiunea de comandă direct de la masă. Tu alegi ce se potrivește afacerii tale HoReCa!

1. Meniu contactless via coduri QR

Prin scanarea codului QR personalizat cu telefoanele lor, clienții tăi accesează meniul restaurantului tău. Pot naviga extrem de ușor prin toate categoriile de mâncare și băutură.

Vrei să-l testezi? Hai la un demo gratuit!

Contactează un consultant Horeka

Care sunt principalele avantaje?

Facilitezi interacțiunea dintre clienți și personal.
Îți reduci costurile de tipărire și igienizare a meniurilor fizice.
Sporești siguranța restaurantului, atât
pentru clienți, cât și pentru personalul tău.

Meniul poate fi accesat de pe orice telefon

Toată lumea are un telefon mobil inteligent. Meniul contactless este unul digital, iar clienții tăi nu trebuie să instaleze nicio aplicație pentru a-l vedea!
Tot ce trebuie să facă este să folosească camera telefonului și să scaneze codul QR. Meniul se va deschide automat, iar ei pot naviga printre produse.

Cum actualizezi meniul digital?

Noi îți vom încărca meniul integral în sistem. Vrei să modifici informațiile existente în meniul restaurantului tău? Nimic mai simplu! 

Ai posibilitatea să ștergi un preparat, să adaugi unul nou, să completezi detalii despre ingrediente sau alergeni. Orice pas se face ușor și rapid. Nu e nevoie să ai cunoștințe tehnice!

Adăugarea unui produs nou în meniu durează doar câteva secunde! Oricine are acces la panoul de administrare website poate să includă un alt preparat.

Cum funcționează?

  1. Clienții scanează codul și ajung în meniul digital.
  2. Clienții aleg produsul dorit.
  3. Confirmă comanda cu ospătarul.

2. Comanda de la masă

Am lansat de curând un modul nou, Horeka Quick, care-ți permite să ai un Meniu Digital Inteligent, prin care comanda la masă și cererea notei se face doar cu un singur click, de pe telefonul clientului.

Ospătarul este chemat în timp real, chiar în momentul în care clientul s-a decis ce vrea să comande. Poate să includă detalii suplimentare despre mâncare, alergeni sau să solicite informații.

Prin opțiunea de comandă la masă, clientul are control asupra întregii sale experiențe cu restaurantul tău.

Află mai mult
Horeka - Meniu Digital. Comanda de la masa

Cum te ajută meniul digital inteligent?

Timp redus
de preluare comandă
Crește gradul
de satisfacție al clienților
Valoarea medie
a comenzii crește
Vizibilitate mai mare
pe rețelele sociale
Interacțiunea 
este rapidă și eficientă.
Ești în pas cu
tehnologia QR

Vrei să testezi soluția de meniu digital?

Scanează cu telefonul mobil codul QR alăturat. Descoperă meniul online al unui restaurant care a ales deja soluția completă Horeka. Te-ai hotărât?
 

Meniu fizic. Meniu Contactless. Meniu Digital Inteligent

Care sunt diferențele?

Meniu Fizic
Meniu Contactless
Meniu Digital Inteligent
Meniu Fizic
  • Meniul fizic este confecționat din hârtie sau alte materiale și e plimbat din mână în mână.
  • Ospătarul împarte meniuri clienților, iar după ce comandă le ia și le duce la alți clienți.
  • Un meniu fizic nu este flexibil și nu poate simplifica munca ospătarului, nici facilita relația dintre acesta și clienți.
Meniu Contactless

Scanare cod QR

Compatibil cu orice smartphone

Navigare categorii

Adăugare produse în coș

Cheamă ospătar

Solicită nota de plată

Selectare metodă de plată: cash sau card

Schimb de mesaje rapide cu ospătarul

Meniu Digital Inteligent

Scanare cod QR

Compatibil cu orice smartphone

Navigare categorii

Adăugare produse în coș

Cheamă ospătar

Solicită nota de plată

Selectare metodă de plată: cash sau card

Schimb de mesaje rapide cu ospătarul

În curând

Plată directă din meniul digital

Integrare cu POS-ul tău

Comunicare directă cu bucătăria

menu
Cu ce te putem ajuta?