Această aplicație este un element cheie al soluției horeka. Conectată cu toate celelalte module, aplicația extrage și sincronizează date din surse multiple, și astfel ai acces la:
Profile complete de clienți
Indicatori de satisfacție în raport cu serviciile oferite de afacerea ta
Comportamentul de vânzare și tendințe de consum
Sistemul de management al comenzilor și livrărilor - chiar și de la distanță
Urmărirea proceselor de comandă și livrare
Instrumente de fidelizare a clienților
Date și statistici
Toate informațiile necesare despre comandă
Când primești comanda, toate detaliile despre comandă îți vor fi afișate pe ecranul aplicației de manager.
De asemenea, dacă un client se înregistrează pe platformă, detaliile comenzilor trecute vor fi salvate.
Datorită faptului că soluția horeka este gândită astfel încât să fie conformă GDPR, din momentul în care clientul tău se înregistrează pe platformă, vei putea să-i trimiți SMS-uri și e-mailuri cu ultimele oferte.
Ce înseamnă un client loial? Softul pentru restaurante horeka îți permite să vezi care este valoarea fiecărui client pentru business-ul tău.
De asemenea, softul pentru restaurante horeka îți permite să vezi și care este valoarea medie pe care o cheltuiește un client la tine. Vei putea ști ce măsuri trebuie să iei pentru a crește valoarea medie, astfel încât să ai o creștere sustenabilă.
Ceea ce face orice business de succes este clientul loial.
Softul pentru restaurante horeka îți permite să vezi care clienți nu au mai comandat de la tine în ultimele 15 sau 30 de zile. Astfel, poți face o campanie de vouchere specială pentru acei clienți prin care să încerci să-i transformi în clienți loiali.
Această funcționalitate permite identificarea automată a unui client existent în baza de contacte după numărul de telefon de pe care apelează și afli cele mai importante date despre acesta.
Atunci când un client sună la restaurant, se deschide automat o pagină din aplicație cu profilul clientului – nume, număr de telefon, adresă. De asemenea, ai posibilitatea de a adăuga detaliile comenzii.
În plus, poți contacta clienții direct din aplicație și poți localiza adresele de livrare direct în Google Maps.
Clienții care comandă de la restaurantul tău (telefonic, online sau prin aplicația de comenzi online) sunt segmentați automat în cinci categorii: – client nou – este clientul care a plasat o comandă pentru prima oară la restaurantul tău; – client clasic - are cel puțin două comenzi plasate în trecut și cel puțin o comandă în luna în curs; - client fidel – clientul trebuie să aibă în istoric mai mult de cinci comenzi, din care cel puțin una să fi fost făcută în ultima lună; – client VIP – clientul trebuie să aibă cel puțin trei comenzi de minimum 1200 lei; – client inactivi – este clientul care nu a mai comandat de la restaurantul tău în ultimele 30 zile.
Datorită acestei funcționalități te vei putea adresa fiecărui client în mod diferit, în funcție de nevoile restaurantului tău.
Află care programe de loialitate funcționează cel mai bine pentru tine
Horeka este o soluție creată în jurul restaurantului tău. Toate programele de loialitate pe care le pornești (cupoane, reduceri și altele) sunt procesate de soluția noastră.
Astfel, poți afla care programe de loialitate funcționează mai bine pentru tine și, datorită deciziilor luate în urma unor analize personalizate restaurantului tău, poți crește numărul de clienți