Horeka Logo

Marketing pe Email, SMS & Whatsapp

Comunică oricând cu clienții tăi pe cele mai importante canale.
Demo Gratuit

Segmentează-ți clienții în funcție de nevoile tale

Datorită soft-ului de CRM proprietar soluției horeka îți poți segmenta clienții în funcție de criterii clare precum ultima dată când a comandat de la restaurantul tău, metoda de plată sau metoda de livrare (printre altele).
În funcție de criteriile de segmentare pe care le-ai ales, poți folosi unul sau toate cele patru canale de comunicare pe care horeka ți le pune la dispoziție:
Email
SMS
Whatsapp
Push notification

Email

Fiecare comandă acceptată este, automat, trimisă și pe email clientului tău. Ai o campanie de reduceri? Trimite-le clienților tăi email direct prin care să-i informezi de campania ta.

SMS

Fiecare comandă este, automat, trimisă și prin SMS direct clientului tău. Îți dorești să comunici direct cu clienții tăi loiali? horeka îți permite să ai propriul canal direct de comunicare cu clienții tăi loiali.

Whatsapp

Canal direct de comunicare cu clienții tăi astfel încât să fie eliminate erorile. După ce a fost plasată o comandă, clientul te poate contacta pe whatsapp pentru mai multe detalii, în caz că își dorește să adauge ceva.

Află mai multe despre integrarea cu WhatsApp.

Push notification

Notificările directe, trimise direct prin aplicația de smartphone horeka, au o rată de deschidere de 90%.

Prin intermediul notificărilor push vei fi în contact cu clienții tăi, oricând și poți să distribui cupoane, discount-uri, să îi informezi despre statusul comenzii sau să îi reactivezi cu campanii de marketing specifice restaurantului tău.

Află mai multe despre notificări.

Cupoane și discount-uri trimise direct prin oricare din canalele importante

Fiecare cupon sau discount poate fi trimis prin fiecare dintre canalele de mai sus, atât individual, cât și colectiv (pe toate canalele în același timp).

Ești gata să începem?

Demo gratuit
menu
Open chat
Cu ce te putem ajuta?