Horeka Logo

Agregări comenzi externe

Câștigă mai mulți clienți prin intermediul aplicațiilor terțe de livrare mâncare. Soluția pentru restaurante horeka îți oferă toate datele necesare pentru a-ți loializa clienții care-ți vin prin aplicațiile terțe, fără să mai plătești comision; respectând regulile GDPR.

Demo Gratuit

Obține clienți noi prin intermediul aplicațiilor terțe

Soluția horeka se conectează cu 3 dintre cele mai mari aplicații terțe de livrare mâncare. Prin agregarea comenzilor externe vei avea acces la datele clienților care comandă de la restaurantul tău prin intermediul acestor aplicații.
După ce prima comandă a fost plasată, vei avea acces la numele, emailul, numărul de telefon și adresa de livrare a clientului.

Marketing direct

Folosește bugetul de marketing al platformelor de livrare în avantajul tău.

Datorită faptului că ai acces la datele de contact și livrare ale clienților, poți trimite cupoane și discount-uri preferențiale celor care au venit prin terți și la următoarea comandă nu vei mai plăti comision

Poți trimite cupoanele și discounturile direct clientului tău, atât prin email, dar și prin SMS, fără să mai plătești în plus către terți pentru promovarea restaurantului tău.

Cum funcționează?

Datorită softului proprietar horeka și integrarea cu platformele de livrare, clientul este automat trecut prin sistemul de CRM intern al soluției horeka.
Sistemul de CRM este construit în jurul nevoilor restaurantului tău, astfel încât acesta captează automat informațiile relevante, fără să mai fii nevoit să introduci tu datele manual în baza de date a restaurantului.

Tot ce trebuie să facă un client este să comande prin platformele de livrare, iar tu vei avea toate datele de contact pentru a putea începe să îl loializezi și să salvezi comisionul plătit către terți

Comanda exactă și clienți mulțumiți

Indiferent de unde îți vine clientul, fie direct, fie prin terți, vei vedea comanda exactă a clientului.
Astfel, vei putea face cupoane și discount-uri preferențiale, conform comenzilor anterioare.
Spre exemplu, dacă ai 50-60 de clienți care au comandat produse de pui, vei putea selecta clienții care au comandat prin terți și să le trimiți cupoane și discount-uri prin care fie să încerce alte tipuri de carne, fie să încerce un produs mai scump la care au preț preferențial.

Procese simple, automate și cu impact direct

Din momentul în care clientul a comandat, vei avea acces la o multitudine de date care o să-ți permită să înțelegi mai bine nevoile acestuia, dar și cum să-l câștigi și să-l loializezi.

Află mai multe despre sistemul nostru de CRM.

Ești gata să începem?

Demo gratuit
menu
Open chat
Cu ce te putem ajuta?