Agregări comenzi din Glovo și Tazz

Vrei să ai mai mulți clienți în restaurantul tău, pe care să-i poți loializa ușor? Horeka se integrează cu aplicațiile externe de livrare Glovo și Tazz. Soluția digitală pentru restaurante preia comenzile, le procesează și le transmite direct în POS-ul tău. Fără niciun comision din vânzări!

Toate comenzile de livrare sunt trimise într-un singur CRM și exportate automat în POS-ul restaurantului tău.

Solicită Demo Gratuit

200,000+ comenzi

Prin soluția Horeka s-au procesat deja 200,000 de comenzi online plasate prin Glovo și Tazz.

15 Județe

Patronii de restaurante din 15 județe au ales să-și ușureze munca și să-și crească veniturile.

30 orașe

Sistemul Horeka agreghează comenzi din toate canalele în peste 30 de orașe din România.

Managementul comenzilor

Ai angajați care copiază informațiile din mai multe dispozitive și le adaugă manual în POS-ul tău? Evită erorile umane! 

Simplu

Comenzile din platformele de livrare ajung într-un singur loc.

Rapid

Preluarea și procesarea comenzilor se face în câteva secunde. 

Sigur

Îndeplinește normele GDPR, iar datele se transmit în siguranță.

Error-Free

O comandă primită în Glovo sau Tazz ajunge automat în POS-ul tău.
Rapoarte Horeka by Roweb administrare din CRM

Aplicații Externe de Livrare. Clienți Noi Recurenți

Primește și administrează toate comenzile din mai multe platforme de livrare într-un singur loc. Acum ai alături de tine și de restaurantul tău - tehnologia!

Soluția digitală Horeka actualizează și sincronizează în timp real toate comenzile și informațiile despre client, plată și livrator.
Prin agregarea comenzilor care sunt plasate în platformele externe, vei avea acces la datele clienților care comandă de la restaurantul tău. Date pe care acum nu le cunoști.

Aplicațiile Externe: Tool de Marketing

Vrei să nu mai plătești sume mari către terți pentru promovarea restaurantului tău? Începe să le trimiți și tu clienților tăi cupoane și reduceri preferențiale!

Cu Horeka, poți trimite vouchere și discounturi direct clientului tău, fie via sms sau chiar email.


Meniu sincronizat 

Cu Horeka e simplu și ușor! Modifici meniul doar o singură dată. Platformele se actualizează în același timp!

Sistemul de management Horeka sincronizează automat meniurile în website, dar și din aplicația ta de mobile ordering.

Cum funcționează integrarea Horeka cu platformele externe?

  • 1. Agregare comenzi din platforme externe de livrare

    Primești comenzi din medii precum Glovo sau Tazz? Integrăm soluția Horeka cu platforma de delivery externă pe care o folosești.
    Livrare comanda online restaurant
  • 2. Integrare cu website deja existent

    Ai deja un website? Noi îl integrăm în sistemul Horeka.
    Aplicatie mobila administrare comenzi online, rezervari si clienti restaurant
  • 3. Integrare cu POS-ul tău

    Ai deja un POS în restaurantul tău? Perfect! Noi îl conectăm cu Horeka.
    Comenzi online procesate trimise direct la imprimanta
  • 4. Integrarea tuturor comenzilor se face în timp real, fără întârzieri

    Toate comenzile primite din toate platformele, fie Glovo și Tazz, website, aplicație mobilă de ordering, sau telefonic ajung în același loc. Sunt sincronizate în timp real, iar operațiunile se execută automat.
    Sistem preluare comenzi restaurant din site, aplicatii mobile, Glovo si Tazz
  • 5. Un singur dispozitiv pentru administrarea comenzilor

    Administrează și centralizează toate comenzile, indiferent de canalul de vânzare. Stochează datele despre clienții tăi și îi poți fideliza pe viitor.
  • 6. Transfer de date automat, în siguranță

    Schimb automat de informații despre statusul comenzilor între Horeka și platformele externe de livrare. Rapid și sigur!
    Comenzi online restaurant plasate in siguranta
  • 7. Sincronizare și comunicare eficientă

    Pachetul de mâncare este ridicat și livrat mult mai repede, datorită comunicării automate între platforme.
    Livrare comanda online aplicatie proprie restaurant

Administrare comenzi totale într-un singur loc

Prin integrarea dintre Horeka și o platformă de livrare nu mai e nevoie de adăugarea manuală a informațiilor în POS, dar nici în baza de date a restaurantului tău. Simplifică totul folosind o singură soluție!

Sistem CRM de stocare a datelor despre comenzi & clienți

Odată ce un client comandă de la restaurantul tău prin intermediul Glovo, Tazz, website, aplicație mobilă sau telefonic, vei avea toate datele lui de contact, salvate în baza ta de date.

Acum poți începe programele de loializare!
menu
Cu ce te putem ajuta?