La Vera este un restaurant cu o tradiție puternică în Pitești. Deschis din 2004, La Vera s-a diferențiat rapid ca fiind unul dintre cele mai bune locuri în care să îți petreci serile de vară, și nu numai. Un alt aspect pe care a mizat a fost crearea unor spații largi, dar în același timp intime, care să ofere o experiență inedită clienților săi.
Deschis din 2004, acest restaurant s-a confruntat cu o problemă foarte mare din cauza restricțiilor - aveau o bază de clienți pe care o puteau activa, însă cum ar fi putut să accelereze comenzile?
De asemenea, La Vera este un restaurant care a rezistat în principal datorită faptului că au reușit să creeze o relație foarte puternică cu clienții săi, așadar - chiar dacă apelau la o metodă clasică de website, cum ar fi putut să administreze o bază de clienți care, cu siguranță, s-ar fi mărit într-un ritm accelerat?
horeka este un soft online pentru restaurante care încorporează mai multe soluții software interconectate și care comunică instant una către cealaltă. Pentru a ajuta restaurantul La Vera am împărțit soluția în două module clare:
Datorită softului de vânzări online pentru restaurante Horeka by Roweb, La Vera a reușit să aibă creșteri impresionante - în 6 luni de zile La Vera a avut creșteri totale de 5862% în numărul de comenzi și 9822% în cifra comenzilor.
În prima lună, restaurantul a avut o creștere a numărului de vânzări de 316% față de luna precedentă, iar în a treia lună a avut o creștere de 580% față de luna octombrie. Cu cât La Vera a investit mai mult în promovarea faptului că se poate comanda online, cu atât au avut mai mulți clienți.
În același timp, La Vera s-a bucurat de o creștere și a venitului încasat de pe urma comenzilor. Cu toate că a pornit lent, având o creștere procentuală de doar 65.5% față de luna precedentă, în a patra lună în care a folosit soluția Horeka a avut o creștere de 296% față de luna precedentă.