Vrei și tu o soluție digitală în restaurantul tău, dar nu știi dacă POS-ul tău este potrivit? Integrarea Horeka cu POS-ul tău se face rapid și ușor. Dar, mai întâi, să vedem ce înseamnă mai exact POS? POS este acronimul care vine de la Point of Sale, adică, punct de vânzare. Defapt, este ultima etapă pentru a finaliza un anumit proces de vânzare.
POS-ul reprezintă un sistem întreg de procese care se efectuează atunci când produsele sunt înregistrate și plătite. Dacă în trecut se foloseau computere pe post de POS, evoluția tehnologiei a făcut ca aceste dispozitive să devină software independente și flexibile.
POS-ul citește informațiile despre comenzi și plăți și poate „însemna hardware-ul și software-ul combinate în așa fel încât să vă permită să acceptați plăți. Aceste componente hardware și software pot include o casă de marcat, un scaner de coduri de bare, un terminal POS pentru acceptarea plăților, software cloud pentru a vă ajuta să vă organizați și să gestionați stocurile, să îmbunătățiți relațiile cu clienții și multe altele,” notează MyPos.
Vrei să poți prelua comenzi în restaurantul tău din mediul online? Alege-ți un furnizor software care îți oferă un sistem POS flexibil și ușor accesibil, pe care să-l poți sincroniza și cu alte dispozitive, ca să automatizezi totul. Te poți gândi la POS ca la un program pe care-l instalezi pe un dispozitiv și care te ajută să procesezi plățile comenzilor din restaurantul tău.
În acest moment, Horeka se integrează cu cele mai utilizate POS-uri din România: SelectSoft, Vectron, DeverSoft, R2, GrandChef, Unity, Smart Sell. Dacă ai deja un POS (și nu e în lista noastră, încă), Horeka se poate personaliza în așa fel încât să fie compatibilă și să funcționeze perfect pentru nevoile restaurantului tău.
Prin sistemul digital Horeka, toate comenzile provenite din toate mediile sunt preluate automate, agregate și exportate direct în POS-ul tău, pentru a putea încheia operațiunea de vânzare.
Ai comenzi din mai multe canale? Dacă alegi soluția Horeka pentru restaurantul tău, fiecare comandă ajunge simplu și rapid în POS. Se procesează și finalizează o comandă și se trece la următoare.
Cu Horeka și POS-ul tău poți configura, organiza, sincroniza și încheia toate procesele de vânzare.
Sistemul Horeka este făcut să funcționeze la fel pentru toate locațiile restaurantului tău, atât indoor cât și outdoor:
Dar cum funcționează mai exact? Prin utilizarea unui meniu digital inteligent, ce are două opțiuni extrem de utile: comanda de la masă și posibilitatea de a cere nota de plată. Clienții tăi cheamă ospătarii când sunt hotărâți să comande sau să plătească.
Dorești să afli mai multe informații despre meniul digital inteligent Horeka? Descoperă toate detaliile din articolul despre modulul Horeka Quick, dar și care sunt beneficiile unui meniu digital QR și a comenzii de la masă.