28/06/2022

De ce să alegi meniul digital Horeka?

3 min citire

Se frustrează prea mult clienții? Știm. Prin soluțiile Horeka și meniul digital Horeka, ne dorim să simplificăm modul de lucru din restaurantul tău. Să ușurăm munca întregii echipe și să te ajutăm să crești!

Terasele sunt pline în lunile de vară și asta înseamnă mai mulți bani pentru tine. Știai că prin deținerea unui meniu digital inteligent, prețurile produselor sunt actualizate în timp real?
Totodată, meniul e mereu la client. Îl poate răsfoi oricând, fără să mai cheme ospătarul.

Meniuri fizice insuficiente

Gândește-te cum arată masa în oraș pentru părinții ce vin cu copii mici. Cu siguranță vor să comande ceva rapid și să plece. Copiii își pierd răbdarea repede și încep să deranjeze ceilalți clienți ai restaurantului, dacă durează foarte mult procesul. Dacă nu ai suficiente meniuri, ospătarii tăi îi deranjează pe clienți cu întrebările:

„Mai doriți altceva?” sau „Pot să vă iau meniurile?”

Cheama ospatarul la masa

Niciun ospătar la orizont

Clientul nu vede ospătarul? Perfect. Scanează codul QR de pe masă și îl cheamă!
Există mai multe scenarii, însă acestea două sunt cele mai des întâlnite. De obicei, clienții nu sunt niciodată hotărâți atunci când ospătarul vrea să ia comanda. În cazul în care clienții ști ce vor să comande, ospătarul nu e în zonă.

Prin sistemul Horeka Quick, clienții tăi pot analiza meniul digital inteligent atât timp cât au nevoie, să vorbească cu prietenii sau familia și să se hotărască asupra produselor pe care vor să le comande. Totul fără întreruperi!

Un restaurant nu e o sală de așteptare!

Pune-te în papucii clientului! E cea mai bună metodă ca să înțelegi procesul și cât e de important să faci schimbarea. Dacă ești client într-un restaurant:

  • Aștepți să vină ospătarul să îți aducă meniul.
  • Aștepți să vină ospătarul să ia comanda de băuturi.
  • Aștepți să vină ospătarul să îți ia farfuria goală.
  • Aștepți să vină ospătarul ca să comanzi o nouă sticlă de suc.
  • Aștepți să vină ospătarul să te întrebe dacă vrei desert.
  • Aștepți să ți se aducă desertul.
  • Aștepți să vină ospătarul în zonă ca să poți să ceri nota de plată.
  • Aștepți să aducă nota de plată.
  • Plătești și aștepți restul.

Nu-i așa că și tu te identifici în acest exemplu? O grămadă de timp petrecut așteptând. Tehnologia schimbă modul în care ajunge mâncarea la client și creează un alt tip de relație între client și ospătar.

Metoda clasică e lungă și poate genera situații tensionate

Fără să folosești o metodă inteligentă de plasare a unei comenzi și de cerere a notei în restaurantul sau la terasa ta, procesul e unul destul de anevoios, iar clienții devin nerăbdători. Ospătarii se scuză că durează prea mult timp. Aceste etape pot crea situații tensionate și frustrări în rândul clienților.

Ospătarii amabili și rapizi pot primi mult mai ușor bacșiș

Cum poți evita asta? Simplu! Prin digitalizarea restaurantului tău! Clienții cheamă ospătarii atunci când sunt gata să comande sau să plătească. Își aleg rapid produsele și metoda dorită de plată. Ei pot opta pentru a plăti cash sau cu card bancar.

Timp redus de așteptare

Atunci când totul se derulează rapid, clientul vine - comandă - mănâncă și pleacă. Pentru un proces fluid, timpul se reduce și poți avea mai mulți clienți. Dacă într-o zi ai 100 de clienți folosind metoda clasică, cu Meniul Digital Inteligent Horeka poți dubla acest număr. De asemenea, clienții pot lăsa mai mult bacșiș și feedback pozitiv pe rețelele tale sociale. Astfel, îi influențează și pe alții să vină și să se bucure de experiența culinară în restaurantul tău.

Ai clienți fericiți, ai mai multe vânzări!

Prin fluidizarea procesului de luat comanda de la masă și cel de cerere notă de plată, clienții tăi se pot bucura întru totul de experiența culinară. Un meniu digital inteligent este o metodă igienică. Clienții au contact cu propriile telefoane și nu cu un meniu care a fost frunzărit de zeci de perechi de mâini și care pare vechi și murdar după doar o zi de muncă.

Ești gata pentru ospitalitate digitală?

Adu și tu tehnologia în restaurantul tău pentru o experiență memorabilă! Știm că schimbările te pot speria, însă noi am creat o soluție simplă, ușor de folosit, pe care vei învăța să o folosești repede, chiar de la prezentarea demo! Hai să vorbim despre noul tău meniu digital inteligent și comandă de la masă.

Etichete:
ARTICOLE SIMILARE

Citeste mai mult:

  • Integrare Horeka by Roweb cu Bolt Food
    Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Cin Cin
  • Concurs „Recenzia de Aur” by Google România
    Profil Companie Google: Adaugă-ți Restaurantul pe Google Maps
  • Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Dino Good Food Shop
    De ce are nevoie restaurantul tău de livrare la domiciliu?
  • Studiu de Caz: Restaurant La Pofticiosu’ preia sute de comenzi online prin soluția Horeka by Roweb
    10 Strategii de Marketing pentru Restaurante
  • Integrare Horeka by Roweb cu Bolt Food
  • Concurs „Recenzia de Aur” by Google România
  • Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Dino Good Food Shop
  • Studiu de Caz: Restaurant La Pofticiosu’ preia sute de comenzi online prin soluția Horeka by Roweb
menu
Cu ce te putem ajuta?