Franciza Mr. Crispy România este recunoscută în România pentru feliile de pui crispy delicioase. O dată cu venirea pandemiei au fost nevoiți să se reinventeze și să caute soluții pentru a crește vânzările în online. Cu sprijinul soluției horeka by Roweb, franciza Mr. Crispy România a reușit să dezvolte propria prezență în online astfel încât clienții să comande direct, fără intermediari sau comisioane. În prezent dețin două locații în Pitești, una în Topoloveni și urmează să deschidă încă două locații în București și fiecare va folosi soluția horeka by Roweb.
Obiectivul:
Abordarea horeka by Roweb:
Rezultate:
Scopul parteneriatului este de a sprijini Mr. Crispy România să devină mai relevant în mediul online și să poată câștiga clienți în mod direct și cu profitul salvat, datorită faptului că nu plătește comisioane, să poată reinvesti în propria dezvoltare.
„Avem o experiență de peste 12 ani în HoReCa. Cunoaștem industria foarte bine. După ce ne-am deschis primul restaurant, anul trecut, în noiembrie, ne-am dat seama rapid că avem nevoie de un partener de încredere care să ne ajute să fim prezenți în rândul tinerilor și adulților. Pandemia ne-a învățat că avem nevoie de digital, iar horeka by Roweb este partenerul ideal pentru cei care vor să beneficieze de un website și o aplicație la un raport calitate-preț excepțional și să intre în această lume a online-ului” Cristian Lăzărescu, administrator Mr. Crispy România.
horeka by Roweb este soluția completă de comenzi și rezervări online, cu plata directa cu cardul către restaurant, fără limită de tranzacții și comision zero.
horeka by Roweb reduce distanța și costul dintre tine și clienții tăi. Canalele noastre digitale permit clienților tăi plasarea rapidă și intuitivă a comenzilor de pe orice tip de device, intermediarii sunt eliminați, iar costurile de a primi și a livra o comandă scad cu 70%.
Website dedicat | Meniu digital | Aplicația managerului |
Website e-commerce intuitiv și dinamic pentru promovarea ofertelor și pentru comenzi. | Meniu bazat pe cod QR sau NFC tag pentru acces rapid și sigur la produsele restaurantului. | Aplicație dedicată care permite administrarea eficientă a activităților dintr-un singur ecran. |
Aplicație comenzi | CRM | Aplicație livrator |
Aplicație de smartphone disponibilă pe iOS și Android care permite plasarea de comenzi online | Nodul central al soluției din care Mr. Crispy România poate vedea cum evoluează vânzările și cum le poate îmbunătăți | Conectată cu aplicația managerului pentru a primi instant orice comandă nouă care trebuie livrată. |
Am dezvoltat un website e-commerce pentru a mări vânzările online și care să funcționeze pe orice tip de smartphone.
Instrumente și funcționalități:
Meniul digital poate fi accesat de pe orice telefon/tabletă.
Printr-o simplă scanare a unui cod QR / NFC tag pe telefonul clientului va fi automat afișat meniul online iar acesta va putea să plaseze comanda de la distanță.
Dupa comandă, ospătarul validează comanda (scanează codul QR din imaginea de mai jos pentru a vedea cum arată meniul digital).
Aplicație de smartphone care permite administrarea comenzilor și a clienților dintr-un singur ecran.
Din aplicația dedicată, Mr. Crispy România poate să:
Totul în doar câteva secunde!
Aplicație mobilă pentru comenzi
APLICAȚIA CLIENTULUI: Aplicație smartphone pentru comenzi (disponibilă pe iOS și Android)
Aplicația livratorilor permite livratorilor angajați la Mr. Crispy România să acceseze și să vizualizeze instant comenzile alocate.
Livratorii au acces la adresa exactă de livrare și întotdeauna le va fi afișată cea mai rapidă rută pentru livrare. Împreună cu alte module din aplicație, clientul este constant informat asupra statusului comenzii.
Citeste mai mult: