06/06/2023

Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Cin Cin

5 min citire

Deschis în anul 2018 prin programul Start-up Nation, restaurantul Cin Cin din Tulcea este o afacere de familie care se bucură acum de comenzi online nelimitate, prin soluția Horeka by Roweb. Specificul acestui fast-food este carnea de pui, pregătită după rețete gustoase.

Pentru a le putea oferi clienților două variante de comandă online, Adelina și Vasile Urse, proprietarii Cin Cin au ales să investească într-un website eCommerce și o aplicație mobilă de ordering.

Abordarea Horeka by Roweb pentru restaurantul Cin Cin din Tulcea:

Pentru a putea atrage mai mulți clienți în restaurantul Cin Cin din Tulcea, echipa Horeka a propus creșterea vizibilității în mediul online și dezvoltarea unor canale proprii de achiziție pentru vânzări online.

Care au fost obiectivele urmărite?

  • Crearea a două canale proprii de comandă online
  • Creșterea numărului de comenzi online

Solicită oferta Horeka by Roweb acum

Pachet soluții digitale Horeka by Roweb pentru Restaurantyl Cin Cin din Tulcea:

Website eCommerceAplicație de Ordering
Website restaurant Cin Cin, cu funcționalitate eCommerce pentru plasare comenzi online, rezervări, dar și posibilitate de plată online în siguranță.Aplicație mobilă de ordering, disponibilă în Google Play și App Store pentru a fi descărcată gratuit de către clienți.
CRMAplicație Manager
Horeka CRM este sistemul de administrare al tuturor clienților și comenzilor, rapoarte și analiză a situației vânzărilor conform traficului generat de website.Aplicație mobilă pentru restaurant, ce permite gestionarea eficientă a comenzilor din toate canalele de achiziție pe un singur dispozitiv.

Website e-commerce

Website-ul Cin Cin a fost creat pentru a le oferi clienților un loc unde să găsească toate informațiile despre restaurant, dar în același timp să-și poată comanda produsele preferate.

Cu ajutorul sistemului e-commerce integrat, se facilitează plasarea comenzilor online, iar clienții beneficiază de servicii eficiente și rapide, fără a fi necesară interacțiunea fizică. Astfel, crește numărul vânzărilor - se preiau și se procesează mai multe comenzi în același timp.

Pe un website de acest tip, clienții văd meniul complet al restaurantului și adaugă în coș produsele dorite. Clienții care plasează o comandă online pe website-ul restaurantului Cin Cin, pot alege să li se livreze comenzile la domiciliu sau să le ridice personal și să selecteze metoda plății preparatelor, fie cash la livrare sau online.

Website-ul restaurantului Cin Cin se poate accesa de pe desktop, telefon mobil sau tabletă.

Website - Restaurant Cin Cin

 

Instrumente și funcționalități:

 

  • design modern, ușor adaptabil oricărui tip de ecran;
  • website-ul este optimizat SEO, fără costuri adiționale;
  • încărcare rapidă a paginilor pentru a le oferi clienților o experiență fluidă de navigare;
  • panou de administrare website intuitiv și ușor de folosit de către oricine, inclusiv de cei fără cunoștințe tehnice;
  • posibilitatea de a adăuga un număr nelimitat de produse în website;
  • sistem integrat de notificări instant pentru noile comenzi primite;
  • în conformitate cu regulile GDPR în vigoare pentru a proteja datele clienților;

Aplicație Manager

Cu ajutorul Aplicației Mobile Manager, administratorul are control absolut asupra comenzilor. Din această aplicație portabilă de tip CRM el poate gestiona toate comenzile, indiferent de

mediul unde sunt plasate.

Totul se stochează pe un singur dispozitiv (telefon mobil, tabletă) și permite administrarea eficientă a comenzilor - de la preluare, procesare, livrare și feedback clienți. Cu ajutorul algoritmului de segmentare clienți, managerul știe mereu cine sunt clienții noi, fideli sau inactivi.

Din aplicația de manager, administratorul Restaurantului Cin Cin poate să:

  • vizualizeze statusul comenzilor în timp real, indiferent de canalul unde sunt plasate (website, aplicație mobilă de ordering);
  • vadă numărul clienților, pe categorii;
  • utilizeze funcția de apelare directă clienți restaurant;
  • sistemul Horeka preia automat comenzile, eliminând erorile umane cauzate de acțiunile manuale;
  • vadă toate detaliile comenzilor primite;
  • posibilitatea de a trimite comanda spre livrare unui livrator angajat;

Aplicație Mobilă de Ordering

Pentru a le putea oferi o experiență personalizată clienților, aplicația mobilă de ordering Cin Cin este disponibilă pe platformele Google Play și Apop store și

poate fi descărcată de către aceștia pe orice telefon Android sau iOS:

  • aplicație mobilă personalizată pentru vânzări online, pentru brandul Cin Cin;
  • sistem integrat de notificări comenzi noi care sunt înregistrate automat atât în Aplicația Manager, cât și în CRM;
  • interfață aplicație ușor de folosit de către clienții restaurantului;
  • facilitează modul în care clienții adaugă preparatele din meniu în coșul de cumpărături;
  • clienții pot alege metoda de livrare/plată dorită;
  • meniul restaurantului este mereu actualizat;
  • posibilitate de fidelizare clienți prin trimiterea de oferte speciale și discounturi folosind metoda de notificare push, direct în aplicație;
  • sistem integrat de colectare feedback la finalizarea unei comenzi pentru îmbunătățirea serviciilor și a experienței clienților, dar și atragerea clienților noi din Google Places, TripAdvisor sau Facebook;

CRM

Platforma Horeka CRM este un sistem software creat pentru a ajuta restaurantele să gestioneze informațiile despre clienți și comenzi folosind diverse funcții integrate. Un CRM

este benefic pentru consolidarea relației cu clienții și oferă posibilități de implementare a unor strategii de marketing sau campanii, dar și o vedere de ansamblu asupra serviciilor restaurantului și a eficientizării lor:

  • acces la baza de date și la instrumentele de centralizare, analiză și administrare date despre toate comenzile primite și clienți;
  • centralizarea tuturor comenzilor din toate canalele: website, aplicații mobile de ordering;
  • algoritm de segmentare automată a clienților în funcție de criterii specifice;
  • istoricul comenzilor clienților permite monitorizarea preferințelor, dar și a comportamentului de consum;
  • centralizarea integrală a feedback-ul primit pentru mâncare și servire/livrare;
  • identificare client existent și afișarea tuturor detaliilor despre el atunci când apelează restaurantul (citește mai multe despre Identificare automată client);
  • sistem de notificări comenzi noi;
  • posibilitate de fidelizare clienți prin oferte personalizate;
  • conform cu regulile GDPR.

Concluzie

Instrumentele oferite de Horeka by Roweb și adaptate pentru restaurantul Cin Cin, le oferă clienților un mod simplu și convenabil de a comanda preparatele dorite. Aceștia pot beneficia de oferte speciale, iar angajații restaurantului gestionează eficient toate comenzile primite. Se reduce timpul de preluare al comenzilor, se elimină erorile umane cauzate de acțiuni manuale, iar clienții comandă când vor, din confortul casei lor sau de la job.

Dacă ești din Tulcea, încearcă preparatele din pui, marca Cin Cin!

Etichete:
ARTICOLE SIMILARE

Citeste mai mult:

  • Integrare Horeka by Roweb cu Bolt Food
    Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Cin Cin
  • Concurs „Recenzia de Aur” by Google România
    Profil Companie Google: Adaugă-ți Restaurantul pe Google Maps
  • Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Dino Good Food Shop
    De ce are nevoie restaurantul tău de livrare la domiciliu?
  • Studiu de Caz: Restaurant La Pofticiosu’ preia sute de comenzi online prin soluția Horeka by Roweb
    10 Strategii de Marketing pentru Restaurante
  • Integrare Horeka by Roweb cu Bolt Food
  • Concurs „Recenzia de Aur” by Google România
  • Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Dino Good Food Shop
  • Studiu de Caz: Restaurant La Pofticiosu’ preia sute de comenzi online prin soluția Horeka by Roweb
menu
Cu ce te putem ajuta?