Deschis în anul 2018 prin programul Start-up Nation, restaurantul Cin Cin din Tulcea este o afacere de familie care se bucură acum de comenzi online nelimitate, prin soluția Horeka by Roweb. Specificul acestui fast-food este carnea de pui, pregătită după rețete gustoase.
Pentru a le putea oferi clienților două variante de comandă online, Adelina și Vasile Urse, proprietarii Cin Cin au ales să investească într-un website eCommerce și o aplicație mobilă de ordering.
Pentru a putea atrage mai mulți clienți în restaurantul Cin Cin din Tulcea, echipa Horeka a propus creșterea vizibilității în mediul online și dezvoltarea unor canale proprii de achiziție pentru vânzări online.
Care au fost obiectivele urmărite?
Website eCommerce | Aplicație de Ordering |
---|---|
Website restaurant Cin Cin, cu funcționalitate eCommerce pentru plasare comenzi online, rezervări, dar și posibilitate de plată online în siguranță. | Aplicație mobilă de ordering, disponibilă în Google Play și App Store pentru a fi descărcată gratuit de către clienți. |
CRM | Aplicație Manager |
Horeka CRM este sistemul de administrare al tuturor clienților și comenzilor, rapoarte și analiză a situației vânzărilor conform traficului generat de website. | Aplicație mobilă pentru restaurant, ce permite gestionarea eficientă a comenzilor din toate canalele de achiziție pe un singur dispozitiv. |
Website-ul Cin Cin a fost creat pentru a le oferi clienților un loc unde să găsească toate informațiile despre restaurant, dar în același timp să-și poată comanda produsele preferate.
Cu ajutorul sistemului e-commerce integrat, se facilitează plasarea comenzilor online, iar clienții beneficiază de servicii eficiente și rapide, fără a fi necesară interacțiunea fizică. Astfel, crește numărul vânzărilor - se preiau și se procesează mai multe comenzi în același timp.
Pe un website de acest tip, clienții văd meniul complet al restaurantului și adaugă în coș produsele dorite. Clienții care plasează o comandă online pe website-ul restaurantului Cin Cin, pot alege să li se livreze comenzile la domiciliu sau să le ridice personal și să selecteze metoda plății preparatelor, fie cash la livrare sau online.
Website-ul restaurantului Cin Cin se poate accesa de pe desktop, telefon mobil sau tabletă.
Instrumente și funcționalități:
Cu ajutorul Aplicației Mobile Manager, administratorul are control absolut asupra comenzilor. Din această aplicație portabilă de tip CRM el poate gestiona toate comenzile, indiferent de
mediul unde sunt plasate.
Totul se stochează pe un singur dispozitiv (telefon mobil, tabletă) și permite administrarea eficientă a comenzilor - de la preluare, procesare, livrare și feedback clienți. Cu ajutorul algoritmului de segmentare clienți, managerul știe mereu cine sunt clienții noi, fideli sau inactivi.
Din aplicația de manager, administratorul Restaurantului Cin Cin poate să:
Pentru a le putea oferi o experiență personalizată clienților, aplicația mobilă de ordering Cin Cin este disponibilă pe platformele Google Play și Apop store și
poate fi descărcată de către aceștia pe orice telefon Android sau iOS:
Platforma Horeka CRM este un sistem software creat pentru a ajuta restaurantele să gestioneze informațiile despre clienți și comenzi folosind diverse funcții integrate. Un CRM
este benefic pentru consolidarea relației cu clienții și oferă posibilități de implementare a unor strategii de marketing sau campanii, dar și o vedere de ansamblu asupra serviciilor restaurantului și a eficientizării lor:
Instrumentele oferite de Horeka by Roweb și adaptate pentru restaurantul Cin Cin, le oferă clienților un mod simplu și convenabil de a comanda preparatele dorite. Aceștia pot beneficia de oferte speciale, iar angajații restaurantului gestionează eficient toate comenzile primite. Se reduce timpul de preluare al comenzilor, se elimină erorile umane cauzate de acțiuni manuale, iar clienții comandă când vor, din confortul casei lor sau de la job.
Dacă ești din Tulcea, încearcă preparatele din pui, marca Cin Cin!
Citeste mai mult: