Începând cu această toamnă, soluția all-in-one pentru restaurante, Horeka by Roweb, poate fi folosită și împreună cu platforma Bolt Food. Mai jos, veți găsi câteva dintre cele mai importante avantaje aduse de integrarea dintre Horeka by Roweb și Bolt, dar și câteva dezavantaje dacă nu folosiți acest tip de conectivitate.
Serviciile Bolt sunt disponibile în peste 500 de orașe din toată lumea. Bolt Food a fost lansat în 2019, pe timpul pandemiei de coronavirus, având deja un nume în rândul companiilor care oferă servicii de transport printr-o aplicație mobilă.
Chiar dacă nu ai un website sau o aplicație de mobil proprie, faptul că ai listat restaurantul tău în platforme de livrare precum Glovo, Tazz sau Bolt le oferă clienților posibilitatea să vadă meniul și să plaseze comenzi online.
Datorită integrării dintre software-ul Horeka, poți să ai date despre toate comenzile tale într-un singur loc. Indiferent unde sunt ele plasate.
Tu, ca owner de restaurant, faci un contract cu Bolt. Încarci informațiile despre locație în platforma de livrare. Datorită integrării dintre Horeka și Bolt, poți să încarci un meniu în sistemul Horeka CRM și să-l exporți/sincronizezi în contul tău Bolt. Orice comandă plasată în Bolt va ajunge în aplicația mobilă oferită de Horeka by Roweb, facilitând astfel managementul rapid al tuturor comenzilor tale online.
Nu ai nevoie și de tabletă Bolt, tabletă Glovo și tabletă Tazz. Înlocuiește cele trei tablete cu o singură tabletă pe care să instalezi Aplicația Horeka Manager - acceptă/respinge, pregătește, trimite spre livrare.
Dacă ai conturi în Glovo, Tazz și Bolt, dar și soluția Horeka by Roweb, toate comenzile din toate platformele de livrare unde ai conturi vor ajunge într-un singur loc și pot fi operate de pe o singură tabletă. Află mai multe despre funcționalitatea Horeka Connect pe pagina noastră.
Citeste mai mult: