05/07/2021

6 beneficii pe care le ai datorită rezervărilor online

3 min citire
Actualizat: 05/05/2023

Navigare rapida:

Din ce în ce mai mulți clienți se așteaptă ca orice interacțiune pe care o au cu restaurantul să fie online. Aceleași așteptări se aplică și rezervărilor online pentru un prânz sau cine. 

80% dintre proprietarii de restaurante folosesc soluții digitale pentru a prelua rezervările, iar 54% dintre clienții restaurantelor cred că un sistem de rezervări online este unul dintre cele mai importante servicii ale unui restaurant. 

Așadar, care sunt avantajele unui modul de rezervări online? 

      1. Atragi mai mulți clienți 

Rezervările online atrag mai mulți clienți la restaurantul tău. 40% dintre clienți au declarat că rezervarea online ar trebui să fie disponibilă în orice tip de restaurant. 

Cel mai important beneficiu al acestui modul este că îți aduce mai mulți clienți, fizic, în restaurant și, astfel, dacă implementezi corect meniul, vei avea mai mult de câștigat. 

În plus, modulul de rezervări online horeka este disponibil și pentru clienții care comandă online. Astfel, clienții tăi vor vedea că pot să facă o rezervare de masă pentru ora și ziua în care doresc și să mănânce fix ce-și doresc. Această funcționalitate este ideală pentru clienții foarte ocupați, care și-ar dori ca lucrurile să fie cât mai organizate și să piardă cât mai puțin timp.

      2. Reduci rata de absenteism

Absenteismul este o problemă foarte mare a restaurantelor care oferă posibilitatea de a rezerva o masă, indiferent de oră sau zi. Stastic, 30% dintre clienții care fac o rezervare nu o respectă. Astfel, restaurantul tău poate pierde o treime din profit în fiecare zi. Datorită modulului de rezervări online vei reduce rata de absenteism considerabil prin două acțiuni:

a) trimiți SMS-uri prin care le amintești clienților de rezervarea făcută;

b) clienții plătesc în avans. 

Prin aceste două metode simple însă extrem de eficiente vei avea clienți care își respectă rezervarea făcută și îți crești profitul.

      3. Eficientizezi personalul și reduci greșelile

De câte ori nu a trebuit să lași din mână o cutie cu legume sau fructe pe care trebuia să o duci în bucătărie? Te-ai gândit cât timp pierd ospătarii/chelnerii tăi din cauza faptului că trebuie să scrie detaliile unei rezervări telefonice, în timp ce clienții tăi așteaptă? Trebuie să iei în considerare și faptul că atunci când angajații tăi preiau o rezervare telefonică, din cauza zgomotului din bucătărie și/sau restaurant, este posibil să nu scrie corect detaliile rezervării. Din această cauză vei avea clienți nemulțumiți, cărora trebuie să le explici că este uman să greșești. 

Elimină erorile umane cauzate fie din cauza oboselii sau a zgomotului, fie din cauza interferențelor telefonice prin modulul nostru de rezervări online. Simplu și rapid, din doar câteva click-uri.

      4. Toate informațiile într-un singur loc

Fiecare client este important, indiferent de valoarea pe care o are, mai ales atunci când face rezervări de grup. Modulul de rezervări online colectează toate informațiile relevante despre rezervarea făcută de clientul tău și ți le va afișa într-un singur loc. Datorită acestei funcționalități vei ști câți clienți vei avea într-o seară și astfel poți să suplimentezi personalul, dacă este nevoie. De asemenea, datorită faptului că pot să plăteacsă în avans pentru preparatele lor, vei ști exact ce produse ai nevoie ca să poți livra cele mai bune servicii.

      5. Oferă clienților tăi o experiență așa cum își doresc

Ceea ce diferențiază restaurantele, în cea mai mare parte, este experiența pe care o au clienții în timp ce iau prânzul sau cina. Datorită modulului de rezervări online vei putea oferi o experiență plăcută, de fiecare dată. Construiești activ la un renume al restaurantului și la un brand care să denote profesionalism, care este în pas cu ultimele trenduri în materie de servire și interacțiune cu clienții. 

Clienții tăi vor putea să facă rezervări rapid, ușor și confortabil, pe website-ul tău. Când a fost făcută rezervarea, vei avea toate informațiile necesare pentru a crea o adevărată experiență la restaurantul tău, astfel încât clientul să se simtă atât de bine încât să te recomande mai departe. Astfel, construiești o reputație pozitivă și, cel mai important, câștigi clienți loiali.

      6. O singură soluție pentru restaurantul tău

horeka nu este doar un modul de rezervări online. Unul dintre cele mai importante avantaje ale sistemului de rezervări online este confortul pe care-l ai folosind o singură soluție care îți oferă toate instrumentele pentru a vinde mai mult. Modulul de rezervări online este integrat cu website-ul, comenzile online, programele de loialitate, aplicația mobilă de gestiune comenzi și clienți și altele. Poți să ai acces la toate acestea dintr-un singur loc și la un preț avantajos, pentru orice tip de restaurant sau pub. 

Etichete:
ARTICOLE SIMILARE

Citeste mai mult:

  • Integrare Horeka by Roweb cu Bolt Food
    Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Cin Cin
  • Concurs „Recenzia de Aur” by Google România
    Profil Companie Google: Adaugă-ți Restaurantul pe Google Maps
  • Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Dino Good Food Shop
    De ce are nevoie restaurantul tău de livrare la domiciliu?
  • Studiu de Caz: Restaurant La Pofticiosu’ preia sute de comenzi online prin soluția Horeka by Roweb
    10 Strategii de Marketing pentru Restaurante
  • Integrare Horeka by Roweb cu Bolt Food
  • Concurs „Recenzia de Aur” by Google România
  • Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Dino Good Food Shop
  • Studiu de Caz: Restaurant La Pofticiosu’ preia sute de comenzi online prin soluția Horeka by Roweb
menu
Cu ce te putem ajuta?