Perioada pandemiei ne-a învățat faptul că în fața unor restricții de călătorie externă, românii vor vrea să călătorească în interiorul țării. Conform unui raport prezentat de INS, în martie 2021 turismul intern a crescut cu 80% față de aceeași perioadă a anului 2020. Ținând cont de valul mare de turiști, cum reușești să atragi mai mulți turiști, dar și clienți locali, în restaurantul tău? Printr-un număr mare de recenzii pozitive pe cele mai importante platforme de promovare a restaurantelor din România: Facebook, Google Places și TripAdvisor.
horeka este o soluție completă, care ajută restaurantele să vândă mai mult, dar și să fie mult mai vizibile. Prin integrările cu Facebook, Google Places și TripAdvisor primești mai multe recenzii pozitive, în mod natural, de la clienții mulțumiți, ceea ce garantează o creștere constantă a veniturilor.
93% dintre clienți caută recenzii online înainte de a comanda de la un restaurant. De aceea, este extrem de important să ai un număr cât mai mare de recenzii pozitive care să îți promoveze restaurantul. Un singur punct de creștere al rating-ului (spre exemplu, de la 3.5 la 4.5) aduce cel puțin 27% mai mulți clienți în restaurant și cel puțin 9% comenzi online. De ce ai nevoie de recenzii pe:
Așa cum am spus și în alte articole de blog, clienții (locali sau turiști) își doresc din ce în ce mai multe experiențe unice și de calitate foarte bună. Prezența pe aceste canale de recenzii îți vor asigura un număr constant de clienți, deoarece un oaspete preferă să vadă care a fost experiența altor clienți înainte de a călca pragul restaurantului tău.
Un alt studiu arată faptul că 94% dintre turiști și clienți vor verifica online pentru recenzii și feedback înainte de a comanda sau de a-ți vizita restaurantul.
Modulul de feedback și recenzii este conectat direct cu cele mai important platforme de recenzii din România - Facebook, Google Places și TripAdvisor. Astfel, după ce o comandă a fost finalizată, clientul va primi un mesaj prin care este cerut un feedback. Mesajul conține un link către o pagină internă a soluției horeka prin care este îndemnat să ofere o recenzie de la 1 la 5 (unde 1 înseamnă foarte slab, iar 5 înseamnă foarte bine) dar și o casetă text opțională în care să detalieze răspunsul.
Clientul răspunde la trei întrebări:
Dacă fiecare recenzie are cel puțin 4 puncte, atunci clientul va fi rugat să repete procesul și pe cele trei platforme.
În acest pas i se deschide o pagină cu logo-urile celor trei platforme. Fiecare logo este legat de platformă (TripAdvisor, Google Places sau Facebook) și, după click, clientul este trimis direct în pagina de recenzii a platformei respective. (ex: dacă apasă pe logo-ul Facebook i se deschide pagina de recenzii a restaurantului tău de pe Facebook).
Astfel, clientul va salva cel puțin un minut ca să intre în fiecare dintre cele trei platforme. Fiind un proces simplu și integrat direct cu paginile tale de recenzii de pe TripAdvisor, Google Places și Facebook, te vei asigura că primești recenzii pozitive după fiecare comandă.
Horeka este soluția completă pentru restaurante, creată de Roweb pentru a sprijini digitalizarea și performanța restaurantelor din România.
Citeste mai mult: