15/05/2020

Cum faci o reclamă plătită pe Facebook pentru un restaurant

2 min citire
Actualizat: 04/05/2023

Una dintre cele mai bune metode pentru a putea depăși limitările pe care ți le impune Facebook este să investești în postările plătite, denumite și „boosted posts”. Acestea reprezintă o formă rapidă de a face publicitate pe rețeaua socială și de a ajunge la o audiență mai mare.

Printr-o reclamă plătită de acest tip, postarea va fi vizibilă și oamenilor care nu au dat follow paginii restaurantului tău.

Care sunt pașii pentru a face o reclamă plătită:

  1. Setează-ți audiența: ai mai multe opțiuni - fie alegi să promovezi o postare către cei care au dat like paginii tale (fanii) sau cei care au dat like paginii tale și prietenii lor. Pentru a avea aceste opțiuni trebuie să ai un minimum de 50 de persoane care să-ți fi dat like la pagină. În același timp, dacă vrei să mergi către cei care nu știu restaurantul tău poți să îți creezi tu o audiență.
  2. Selectează bugetul și durata - valoarea totală în lei pe care vrei să o folosești pentru a-ți promova postarea. În funcție de valoarea aleasă (minimum 5 lei) Facebook îți oferă un estimat de persoane către care va fi livrată reclama. De asemenea, reclama poate să dureze de la câteva zile, la o lună, în funcție de cât ai nevoie.
  3. Selectează o metodă de plată pentru reclamă (card).

Atunci când creezi o reclamă plătită, este necesar să fii atent și la zona geografică în care alegi să îți promovezi restaurantul. Nu are rost să-ți promovezi restaurantul în București dacă tu ești în Constanța sau Baia Mare. În continuare, îți poți crea audiența în funcție de mai multe criterii demografice și comportamentale.

Dacă, spre exemplu, vrei să introduci câteva produse vegane, sau ești în perioada postului de Paște sau de Crăciun, atunci îți poți ajuta fanii să găsească mai repede opțiunea de mâncat de prânz/seară.

În același timp, trebuie să fii atent la încă un aspect - atunci când folosești o imagine, nu trebuie să ai mai mult de 20% text în cadrul imaginii. De asemenea, este recomandat să folosești, în textul postării, în jur de maximum 250-300 de caractere, astfel încât persoanele care văd o reclamă plătită să o poată citi rapid.

Etichete:
ARTICOLE SIMILARE

Citeste mai mult:

  • Integrare Horeka by Roweb cu Bolt Food
    Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Cin Cin
  • Concurs „Recenzia de Aur” by Google România
    Profil Companie Google: Adaugă-ți Restaurantul pe Google Maps
  • Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Dino Good Food Shop
    De ce are nevoie restaurantul tău de livrare la domiciliu?
  • Studiu de Caz: Restaurant La Pofticiosu’ preia sute de comenzi online prin soluția Horeka by Roweb
    10 Strategii de Marketing pentru Restaurante
  • Integrare Horeka by Roweb cu Bolt Food
  • Concurs „Recenzia de Aur” by Google România
  • Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Dino Good Food Shop
  • Studiu de Caz: Restaurant La Pofticiosu’ preia sute de comenzi online prin soluția Horeka by Roweb
menu
Cu ce te putem ajuta?