Una dintre cele mai bune metode pentru a putea depăși limitările pe care ți le impune Facebook este să investești în postările plătite, denumite și „boosted posts”. Acestea reprezintă o formă rapidă de a face publicitate pe rețeaua socială și de a ajunge la o audiență mai mare.
Printr-o reclamă plătită de acest tip, postarea va fi vizibilă și oamenilor care nu au dat follow paginii restaurantului tău.
Atunci când creezi o reclamă plătită, este necesar să fii atent și la zona geografică în care alegi să îți promovezi restaurantul. Nu are rost să-ți promovezi restaurantul în București dacă tu ești în Constanța sau Baia Mare. În continuare, îți poți crea audiența în funcție de mai multe criterii demografice și comportamentale.
Dacă, spre exemplu, vrei să introduci câteva produse vegane, sau ești în perioada postului de Paște sau de Crăciun, atunci îți poți ajuta fanii să găsească mai repede opțiunea de mâncat de prânz/seară.
În același timp, trebuie să fii atent la încă un aspect - atunci când folosești o imagine, nu trebuie să ai mai mult de 20% text în cadrul imaginii. De asemenea, este recomandat să folosești, în textul postării, în jur de maximum 250-300 de caractere, astfel încât persoanele care văd o reclamă plătită să o poată citi rapid.
Citeste mai mult: