12/10/2021

Cum îți promovezi gratuit și cu impact noul website online

 

Tocmai ai încheiat un contract cu horeka by Roweb și urmează să ai noul website pregătit în 3 zile. Însă cum îți poți promova noul website, gratuit, și în același timp să ai impactul necesar pentru a aduce oamenii pe website-ul tău?

Urmează pașii din acest articol pentru a afla ce trebuie să faci astfel încât să obții maximul de profit pentru restaurantuul tău. 

Fii sigur că link-ul către noul tău website este pe social media

Dacă ai un nou website pe care vrei să-l promovezi și deții atât o pagină de Facebook, cât și de Instagram, atunci trebuie ca acesta să fie vizibil. Atât Facebook, cât și Instagram, dar și Tik Tok sau alte platforme sociale, îți permit să postezi link-ul website-ului pe profil. 

Cum ar trebui să arate website-ul pe Instagram

Cum ar trebui să arate website-ul pe Facebook

În același timp, Facebook îți permite și să creezi un buton de „Comandă acum” prin care să îi trimiți pe clienți direct pe website, dar este foarte bun și pentru restaurantele care oferă serviciul de livrare. 

 

Prezența pe Google My Business

 

După ce ți-ai adăugat website-ul restaurantului pe social media următorul pas este să îți creezi sau să îți editezi profilul de Google My Business. De altfel, este extrem de important ca acest pas să fie făcut deoarece clienții, în special turiștii, vor folosi Google pentru a căuta restaurantul tău. 

Google My Business îți permite să postezi poze, orarul, dar și meniul restaurantului, astfel încât clienții tăi vor vedea toate detaliile de care au nevoie pentru a plasa o comandă. 

Flyere și afișe

O proporție destul de mare de oameni care ajung la restaurantul tău, fizic, o fac prin recomandare sau pentru faptul că erau în zonă. Însă, este posibil ca aceștia să nu știe că faci și livrare și că pot să comande online de la tine. 

Astfel, pentru a te promova, poți face un afiș mai mare pe care să-l lipești la intrarea în restaurant și, indicat, este să printezi și flyere pe care fie le pui pe mese înainte să se așeze clienții la mese, fie în pungile cu mâncarea de la pachet, fie ambele. 

De asemenea, dacă ești pe Glovo, TakeAway sau alte platforme atunci pune-ți flyerul în punga care va ajunge la client. Pentru a ști mai bine care este rata de succes cu această tactică, printează și un cod de discount pe care după să-l urmărești în baza de date

Folosește codurile QR

Poate una dintre cele mai folosite metode de comandă acum în restaurantele de top din Europa și România. Digitalizarea meniului este o metodă foarte bună de prevenție împotriva COVID-19, dar și ca să le oferi clienților sentimentul că se află într-un loc care pune pe primul siguranța lor. 

În același timp, meniurile prin codurile QR contactless sunt o alternativă foarte bună pentru a reduce costurile, în timp ce sporești comenzile. Un alt beneficiu îl reprezintă faptul că dacă ai un cod QR pe masă, pentru clienți, să comande direct de la restaurant, mărești rotația clienților la masă prin faptul că scazi considerabil timpul de plasare al comenzii. 

Organizează concursuri

Cea mai bună metodă de a-ți promova website-ul sau aplicația mobilă de comenzi online este să creezi un concurs special pentru fiecare dintre acestea. 

Spre exemplu, oferi un cod de discount prin SMS, WhatsApp sau e-mail care poate fi introdus doar la comenzile prin website sau aplicația mobilă de comenzi online. De asemenea, poți să promovezi acest cod de discount și pe propriile platforme de Facebook și/sau Instagram. 

Este foarte simplu să faci profit atunci când nu trebuie să plătești comision. Horeka by Roweb nu percepe niciun tip de comision și nici nu are alte costuri ascunse după ce semnăm contractul. Îți oferim toate instrumentele necesare, într-un singur pachet, ușor de folosit de oricine din restaurantul tău, astfel încât tu să faci profit și să treci cu bine peste orice perioadă. 

 

Ești gata să începem?

Demo gratuit
menu
Open chat
Cu ce te putem ajuta?