Tocmai ai încheiat un contract cu Horeka by Roweb și urmează să ai noul website pregătit în câteva zile. Însă, cum îți poți promova noul website, gratuit, și în același timp să ai impactul necesar pentru a aduce oamenii pe website-ul tău?
Urmează pașii din acest articol pentru a afla ce trebuie să faci astfel încât să obții maximul de profit pentru restaurantuul tău.
Dacă ai un nou website pe care vrei să-l promovezi și deții atât o pagină de Facebook, cât și de Instagram, atunci trebuie ca acesta să fie vizibil. Atât Facebook, cât și Instagram, dar și Tik Tok sau alte platforme sociale, îți permit să postezi o descriere despre restaurantul tău, dar și link-ul website-ului pe profil.
Cum ar trebui să arate un link către website-ul tău pe Instagram?
Cum ar trebui să arate link-ul către website-ul tău pe profilul de Facebook?
Facebook îți permite să creezi un buton de Comandă acum, prin care să îi trimiți pe clienți direct pe website. Acest tool este util și pentru restaurantele care oferă serviciul de livrare.
După ce ți-ai adăugat website-ul restaurantului pe social media următorul pas este să îți creezi sau să îți editezi profilul de Google My Business. Este un pas important, pentru că o mare parte dintre clienții tăi, în special turiștii, vor folosi Google pentru a căuta restaurantul tău.
Google My Business îți permite să postezi poze, orarul, dar și meniul restaurantului, astfel încât clienții tăi vor vedea toate detaliile de care au nevoie pentru a plasa o comandă.
Unii oameni care ajung să mănânce în restaurantul tău pentru că le-a fost recomandat de către prieteni, sau, doar pentru că se aflau în zonă și le era foame. Este posibil ca aceștia să nu știe că faci și livrare și că pot să comande online de la tine.
Pentru a promova acest lucru, ai putea să listezi un afiș mare pe care să-l lipești la intrarea în restaurant. De asemenea, o altă idee este să printezi și flyere pe care fie le pui pe fiecare masă din restaurant.
Dacă restaurantul tău este înscris pe Glovo, Tazz sau alte platforme de livrare, poți plasa flyerul în punga cu mâncare. Pentru a ști mai bine care este rata de succes cu această tactică, adaugă și un cod de discount pe care îl poți urmări în baza de date.
Scanarea codului QR este poate una dintre cele mai folosite metode de comandă online acum în restaurantele de top din Europa și România. Digitalizarea meniului este o metodă foarte bună de prevenție împotriva COVID-19, dar și ca să le oferi clienților sentimentul că se află într-un loc care pune pe primul siguranța lor.
În același timp, meniurile prin codurile QR contactless sunt o alternativă foarte bună pentru a reduce costurile, în timp ce sporești comenzile.
Un alt beneficiu îl reprezintă faptul că dacă ai un cod QR pe masă, pentru clienți, să comande direct din restaurant, mărești rotația clienților la masă prin faptul că scazi considerabil timpul de plasare al comenzii.
O altă metodă eficientă de ca să îți promovezi website-ul sau aplicația mobilă de comenzi online este să creezi un concurs special pentru fiecare dintre acestea.
Spre exemplu, oferi un cod de discount prin SMS, WhatsApp sau e-mail care poate fi introdus doar la comenzile prin website sau aplicația mobilă de comenzi online. De asemenea, poți să promovezi acest cod de discount și pe propriile platforme de Facebook și/sau Instagram.
Este foarte simplu să faci profit atunci când nu trebuie să plătești comision. Horeka by Roweb nu percepe niciun tip de comision și nu are alte costuri ascunse după ce semnezi contractul pentru construirea website-ului pentru restaurantul tău.
Îți oferim toate instrumentele necesare, într-un singur pachet, ușor de folosit de orice angajat, astfel încât tu să faci profit din comenzile online, indiferent de perioadă.
Citeste mai mult: