25/11/2021

Cum să-ți faci oferta mai atractivă pentru clienții restaurantului tău în acest Crăciun

3 min citire
Actualizat: 02/05/2023

Crăciunul și Anul Nou sunt la mai puțin de o lună distanță. Este momentul să începi să fii mai activ pe social media și să gândești câteva oferte speciale pentru această perioadă de sărbători. Sunt două motive principale pentru care clienții de sărbători sunt atât de importanți: a) sunt dispuși să cheltuiască mai mult pentru o ofertă care li se pare avantajoasă și b) dacă sunt mulțumiți de ceea ce le oferi, cu un program de fidelitate vei reuși să-i câștigi mult mai rapid și mai ușor. 

Horeka by Roweb are toate instrumentele necesare pentru ca tu să câștigi și să fidelizezi cât mai mulți clienți. Programează o discuție de 30 de minute pentru a afla toate detaliile

Concurs pentru clienții restaurantului tău

Concursurile sunt cea mai rapidă metodă prin care te poți diferenția în această perioadă. Cu cât premiul este mai atrăgător, cu atât vei avea mai mulți clienți. În același timp, se potrivește perfect cu tema Crăciunului. 

Spre exemplu, clienții tăi trebuie să comande de cel puțin 50 de lei și să posteze pe rețelele sociale o fotografie cu mâncarea comandată, împreună cu hashtag-ul #Crăciun și numele restaurantului tău - #CrăciuncuDamascus. Pentru a alege câștigătorul poți folosi website-uri precum random.org. Sau poți alege imaginile care ți se par cele mai bune și să le postezi pe pagina de Facebook și să-ți lași urmăritorii să comenteze sub imaginea care le place cel mai mult. 

Ce poți oferi: 

  • Voucher pentru 10 mese în valoare de 70 lei fiecare
  • 3-5 mese de familie pentru Crăciun cu livrare gratuită în ziua respectivă (pentru mai mulți câștigători)
  • Clientul să-și trimită rețeta preferată de Crăciun și să fie cu 50% discount în toată perioada sărbătorilor. 

Înainte de a alege premiile trebuie să te asiguri că se potrivește cu tematica sărbătorilor dar și a restaurantului tău. 

Rezervări online

Perioada aceasta este foarte aglomerată. De la alergat după cadouri (fie fizic, fie pe website-uri), la pregătit curățenia de Crăciun și pregătirea preparatelor de acasă. Fiecare dintre noi știe că este o perioadă aglomerată. 

Dacă ai un modul de rezervări online promovează ideea de relaxare, câteva ore, în care să ieși din casă cu prietena sau nevasta și în care să te bucuri de compania celuilalt. 

Cu toții avem nevoie de o pauză, de ce să nu fie în restaurantul tău la o masă? 

Adaptează-ți meniul conform sezonului

Una dintre cele mai simple și de impact metode prin care să atragi clienți este să introduci preparate speciale de sezon. Nu trebuie să fie scumpe sau să modifice complet meniul. 

Dacă oferi ciocolată caldă în mod normal, nu trebuie să adaugi decât „ciocolată caldă cu bezele”. Dacă oferi vin, adaugă și vin fiert cu portocale. Cu alte cuvinte, uită-te peste meniul tău. Ce poți adăuga ca să-l faci festiv, în spiritul Crăciunului? Poți oferi chiar și cartofi prăjiți cu brânză presărată peste și să spui că sunt „cartofi cu fulgi cu zăpadă”. Chiar dacă pare ceva copilăros, clienții preferă să vadă că încerci. Fii cât mai creativ cu meniul tău, într-un mod amuzant, dar și care să respecte spiritul de sărbătoare. 

Dacă ai un meniu digital este și mai ușor să actualizezi meniul, fără să fii nevoit să investești bani în printarea meniurilor. 

Decorul 

În funcție de regulile sanitare și condițiile impuse legate de prezența fizică în restaurant, poți investi într-un decor festiv, de Crăciun. Sunt foarte mulți comercianți care oferă discount-uri în această perioadă. Poți porni de la ceva simplu, cum ar fi globuri sau statuete cu lumânări pe mese, la îmbrăcămintea angajaților care să poarte o cămașă albă cu un papion roșu cu temă de Crăciun. 

Depinde de tine cât vrei să investești. Ține minte că și cele mai simple lucruri pot să îmbunătățească considerabil experiența clienților în restaurantul tău. 

Happy hours pentru clienții restaurantului tău

Conceptul de happy hour este vechi, însă este perfect pentru orice ocazie. 

Poți să investești în crearea unor cocktailuri alcoolice și non-alcoolice, dar și a unor preparate, care să fie servite doar într-o anumită perioadă a zilei (ideal ar fi între 18:00-20:30). În acest timp poți să ai reduceri sau tombole, sau chiar jocuri care să atragă atenția și să creeze o atmosferă de sărbătoare, pe care clienții tăi să o promoveze online. 

Crăciunul este o perioadă aglomerată și extrem de plină. Mai ales după doi ani de pandemie oamenii vor să se simtă bine. Profită de această stare și oferă-le o experiență unică în restaurantul sau pub-ul tău. Orice experiență aduce după sine fidelitatea clienților, așadar începe să te gândești cum să îi câștigi. 

Etichete:
ARTICOLE SIMILARE

Citeste mai mult:

  • Integrare Horeka by Roweb cu Bolt Food
    Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Cin Cin
  • Concurs „Recenzia de Aur” by Google România
    Profil Companie Google: Adaugă-ți Restaurantul pe Google Maps
  • Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Dino Good Food Shop
    De ce are nevoie restaurantul tău de livrare la domiciliu?
  • Studiu de Caz: Restaurant La Pofticiosu’ preia sute de comenzi online prin soluția Horeka by Roweb
    10 Strategii de Marketing pentru Restaurante
  • Integrare Horeka by Roweb cu Bolt Food
  • Concurs „Recenzia de Aur” by Google România
  • Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Dino Good Food Shop
  • Studiu de Caz: Restaurant La Pofticiosu’ preia sute de comenzi online prin soluția Horeka by Roweb
menu
Cu ce te putem ajuta?