19/01/2022

Gelateria italiană Cremeria Marco a intrat în online cu horeka by Roweb

3 min citire
Actualizat: 02/05/2023

Cremeria Marco este o gelaterie de renume în Pitești, iar produsele sale sunt ușor de remarcat, atât prin calitatea ingredientelor, dar mai ales datorită rețetei clasice italienești de înghețată. 

Datorită noilor trenduri în industria HoReCa, Cremeria Marco a decis că are nevoie de o prezență digitală mai puternică, prin care să se facă remarcați mult mai ușor, motivul principal fiind de a crește vânzările și comenzile prin intermediul website-ului. 

„Am mai lucrat cu Horeka by Roweb și pentru o altă afacere și am fost foarte mulțumiți de rezultate și de impactul pozitiv avut în dezvoltarea afacerii și a surplusului de vânzări online. Avem o colaborare foarte bună bazată pe încredere și respect reciproc, aspect care se vede în toate comunicările noastre. Recomandăm soluția Horeka by Roweb pentru orice companie care vrea să aibă o prezență foarte bună în online.” Ruxandra Stoica, manager Cremeria Marco & Green Pub.

Horeka by Roweb este soluția completă de comenzi și rezervări online, cu plata direct cu cardul către restaurant, fără limită de tranzacții și comision zero

Cere oferta aici

Soluția Horeka by Roweb pentru Cremeria Marco

Website dedicatMeniu digitalAplicația managerului
Website eCommerce intuitiv și dinamic pentru promovarea ofertelor și pentru comenzi.Meniu bazat pe cod QR sau NFC tag pentru acces rapid și sigur la produsele restaurantului.Aplicație dedicată care permite administrarea eficientă a activităților dintr-un singur ecran.
CRMAplicație livrator.
Nodul central al soluției din care Cremeria Marco poate vedea cum evoluează vânzările și cum le poate îmbunătăți.Conectată cu aplicația managerului pentru a primi instant orice comandă nouă care trebuie livrată.

Website dedicat 

Am dezvoltat un website eCommerce orientat pentru a crește vânzările online și care poate fi accesat de pe orice tip de smartphone. 

Instrumente și funcționalități: 

  • design modern, care se adaptează ușor pe orice tip de ecran;
  • optimizat pentru a urca în primele locuri pe Google, fără costuri în plus;
  • respectă în totalitate regulile GDPR;
  • designul website-ului este personalizat pentru Cremeria Marco și are implementate cele mai bune practici pentru a le oferi clienților o experiență cât mai plăcută și rapidă. O comandă plasată de un client recurent durează 7 secunde;
  • număr nelimitat de produse în website; 
  • sistem de notificări instant pentru noile comenzi (direct la imprimanta din bucătărie, prin telefon și e-mail); 
  • restaurantul poate apela clienții direct din aplicația de manager;

Website eCommerce Cremeria Marco

Meniu digital pentru siguranță sporită și comenzi sigure

Meniul digital poate fi accesat de pe orice smartphone.

Printr-o simplă scanare a unui cod QR / NFC tag, pe telefonul clientului se va afișa automat meniul disponibil online, iar acesta va putea să plaseze comanda de la distanță.

Dupa plasarea comanzii, ospatarul o validează.

Aplicație mobilă comenzi online Cremeria Marco

Aplicația managerului

Aplicație mobilă care permite administrarea comenzilor și a clienților dintr-un singur ecran. 

Din aplicația dedicată Cremeria Marco poate să:

  • administreze întreaga activitate a angajaților (bucătărie, livratori, personal);
  • contacteze clienții fie telefonic, fie prin WhatsApp;
  • preia comenzile și să le trimită la bucătărie.

Totul în doar câteva secunde!

Profil digital client comenzi restaurant - Cremeria Marco

Integrare soluție CRM

  • afișarea instantă a tuturor detaliilor despre client atunci când acesta apelează (citește mai multe despre Identificare automată client);
  • notificări în timp real comenzile noi și care se printează direct la imprimanta din bucătărie;
  • acces rapid la instrumente de centralizare, analiză și administrare date/clienți;
  • sistem de segmentare clienți (VIP,clasici, fideli, noi, inactivi).
  • respectarea regulilor GDPR.

Rapoarte CRM Sistem Digital Horeka by Roweb - restaurant Cremeria Marco

Aplicație livrator

Aplicația livratorilor permite managerilor de la Cremeria Marco să acceseze și să vizualizeze instant comenzile alocate.

Livratorii au acces la adresa exactă de livrare, iar cu un singur click pe aceasta sunt redirectionati catre Google Maps unde întotdeauna le va fi afișată cea mai rapidă rută pentru a ajunge cat mai repede la client. Împreună cu alte module din aplicație, clientul este constant informat asupra statusului comenzii.

  • sincronizări instant;
  • afișarea celei mai bune rute de livrare (prin Google Maps)
  • Managerul știe întotdeauna unde se află livratorul/livratorii

Etichete:
ARTICOLE SIMILARE

Citeste mai mult:

  • Integrare Horeka by Roweb cu Bolt Food
    Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Cin Cin
  • Concurs „Recenzia de Aur” by Google România
    Profil Companie Google: Adaugă-ți Restaurantul pe Google Maps
  • Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Dino Good Food Shop
    De ce are nevoie restaurantul tău de livrare la domiciliu?
  • Studiu de Caz: Restaurant La Pofticiosu’ preia sute de comenzi online prin soluția Horeka by Roweb
    10 Strategii de Marketing pentru Restaurante
  • Integrare Horeka by Roweb cu Bolt Food
  • Concurs „Recenzia de Aur” by Google România
  • Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Dino Good Food Shop
  • Studiu de Caz: Restaurant La Pofticiosu’ preia sute de comenzi online prin soluția Horeka by Roweb
menu
Cu ce te putem ajuta?