Cu toții am ajuns să conștientizăm faptul că afacerile din domeniul HoReCa sunt puse într-o situație disperată de actualul context socio-pandemic.
„Într-o situație disperată, numai curajul și inteligența te mai pot ajuta” Jean Piaget
Acest citat despre curaj și inteligență poate ajuta la o scurtă analiză despre soluțiile disponibile pentru antreprenorii români, dispuși la orice efort pentru a-și menține afacerea profitabilă sau, măcar să rămână pe linia de plutire.
Obiectivul profitabilității unui restaurant sau al rezistenței sale în piață este personificat de soluții atractive din punct de vedere al marketingului. Însă, acestea pot fi pline de costuri ascunse, comisioane, în unele cazuri covârșitoare, ce pot fi traduse printr-o expresie românească: „Alergătură multă, clienți puțini, bani și mai puțini.”
Dar oare trebuie să fie așa?
Întotdeauna vor exista soluții mai simple și mai ieftine, care sunt ușor de accesat.
Printr-o aplicație de tip CRM, poți efectua fidelizarea unui număr mare din clienții existenți/noi. De asemenea, poți gestiona comunicarea cu aceștia într-un mod automatizat, astfel încât să reușești să scazi considerabil costurile și să le ușurezi munca angajaților tăi.
Cu ajutorul unei aplicații mobile poți administra toate comenzile și rezervările online plasate din mai multe canale - website, aplicații mobile de ordering, platforme de livrare externe (Glovo, Tazz) sau comenzi telefonice.
Aprobi, respingi și trimiți comanda gata de livrare unui livrator disponibil. Acesta are propria aplicație de Livrator sau este preluat de Dispeceratul pentru preluare comenzi.
Cu ajutorul aceestui top 3 soluții digitale incluse în sistemul Horeka by Roweb, restaurantul tău beneficiază de servicii de calitate, sigure, care sunt sincronizate. Horeka este soluția completă de comenzi și rezervări online, cu plata direct cu cardul către restaurant, fără limită de tranzacții și comision zero. Fără comision, fără intermediari, fără costuri ascunse.
Citeste mai mult: