Pandemia a adus multe schimbări în industria restaurantelor. Printre cele mai relevante o reprezintă creșterea rapidă a experiențelor de interacțiune contactless cu restaurantul.
Restaurantele, în special cele care oferă servicii complete, au reprezentat, întotdeauna, un loc intim și un spațiu de socializare, în care clienții tăi interacționează, inclusiv cu ospătarii și chelnerii.
De altfel, cea mai mare problemă a experienței contactless în restaurant este că, aparent, elimină interacțiune între ospătar și client. În loc să fii servit de o persoană, care îți zâmbește, ai în față un meniu digital prin care comanzi și plătești.
Chiar dacă nu reprezintă un standard, deocamdată, pentru cele mai multe restaurante, contactul cât mai rar cu clientul este o necesitate atât în era, cât și în post era, COVID-19. Implementarea unui meniu digital nu ajută doar la creșterea siguranței, ci și la confortul clienților. Un studiu realizat în 2020 a descoperit faptul că 82% dintre clienți preferă plata contactless atunci când iau masa la un restaurant, și 81% și-ar dori să aibă opțiuni de comandă contactless.
Așa cum numele sugerează, meniul digital contactless crează o experiență sigură în cadrul restaurantului pentru clienți, deoarece interacționează foarte rar cu ospătarii/chelnerii și nu trebuie să atingă alte obiecte/suprafețe. Astfel, clienții pot să vadă meniul, să plaseze comanda și să plătească contactless, totul cu ajutorul tehnologiei QR.
Cu toate că poate părea ceva futurist, această formă de interacțiune a clienților cu restaurantul este implementată de echipa din spatele horeka, cu succes, de peste trei ani în restaurantele din România.
horeka este o soluție completă pentru restaurante și asta înseamnă că fiecare modul comunică instant cu aplicația de gestiune comenzi și clienți și sistemul CRM.
Meniul digital contactless QR este o modalitate simplă, rapidă și eficientă prin care clienții tăi pot să plaseze o comandă, în timp ce sunt respectate toate normele de siguranță publică:
Prin intermediul meniului digital contactless QR comanda este simplificată, sunt eliminate erorile umane, iar clientul știe în orice moment ce a comandat și care a fost costul total.
În același timp, scade semnificativ timpul pe care clienții îl petrec să aleagă ce doresc să mănânce. Indiferent de mărimea grupului, timpul de comandă poate să scadă cu 10-15 sau chiar 20 de minute în funcție de complexitatea meniului. De asemenea, datorită tehnologiei folosite de horeka, meniul va putea fi vizualizat de pe orice tip de telefon.
horeka este o soluție completă pentru restaurantele din România și oferă oportunitatea afacerilor din HoReCa să se digitalizeze rapid, în doar trei zile, și cu costuri minime, în timp ce beneficiază de experiența unei echipe ce a livrat soluții tehnice la cel mai înalt nivel de peste 17 ani.
Citeste mai mult: