08/10/2021

Parteneriatul dintre Ramada Pitești și soluția horeka by Roweb a rezultat în creșterea comenzilor încasate cu 212% în prima lună

 

Ramada Pitești face parte din lanțul hotelier Ramada, cu o istorie de peste 68 de ani și peste 800 de locații în întreaga lume. Fiecare hotel care face parte din lanțul Ramada se distinge prin serviciile excepționale cu care își primește oaspeții, iar unul dintre cele mai importante îl reprezintă restaurantul. Văzut ca o componentă cheie a business-ului, Ramada Pitești a căutat un partener care să le ofere soluția digitală necesară pentru a-și putea promova restaurantul în online.

Obiective:

  • Promovarea restaurantului Ramada Pitești
  • Crearea de canale de vânzare online

Abordarea horeka by Roweb:

  • Crearea unui website dedicat, intuitiv și dinamic pentru promovarea ofertelor și a comenzilor
  • Crearea unei aplicații mobile care să permită în principal vânzarea online, dar și comunicarea directă cu clienții.

Rezultate:

  • În prima lună vânzările au crescut cu 280% și valoarea total încasată cu 212%
  • Timp de 6 luni, în medie, vânzările au crescut cu 39% și valoarea total încasată cu 25%.

„Ramada Pitești este un loc al excelenței. O dată cu venirea pandemiei am avut nevoie de un partener care să înțeleagă nevoile noastre în online și care să ne ofere o soluție stabilă și să aibă un raport cost-calitate foarte bun. horeka by Roweb a îndeplinit toate cerințele noastre, iar experiența internațională a echipei și-a spus cuvântul. Suntem foarte mulțumiți de această colaborare” Mihaela Anghel, Asistent Manager.

Soluția horeka by Roweb este gândită pentru a aduce cât mai mulți clienți, într-un timp cât mai scurt, în restaurant sau pe website. De aceea, fiecare website construit de horeka by Roweb este optimizat, prin ultimele tehnologii disponibile, pentru a fi afișat în primele rezultate pe Google. Așadar, clienții te vor găsi mult mai rapid și vei putea crește numărul de comenzi, constant.

horeka by Roweb este soluția completă de comenzi și rezervări online, cu plata direct cu cardul către restaurant, fără limită de tranzacții și comision zero.

Cere oferta aici

Soluția horeka by Roweb pentru Ramada Pitești

Website dedicat Meniu digital Aplicația managerului
Website e-commerce intuitiv și dinamic pentru promovarea ofertelor și pentru comenzi. Meniu bazat pe cod QR sau NFC tag pentru acces rapid și sigur la produsele restaurantului. Aplicație dedicată care permite administrarea eficientă a activităților dintr-un singur ecran.
Aplicație comenzi CRM Aplicație livrator
Aplicație de smartphone disponibilă pe iOS și Android care permite plasarea de comenzi online Nodul central al soluției din care Ramada Pitești poate vedea cum evoluează vânzările și cum le poate îmbunătăți Conectată cu aplicația managerului pentru a primi instant orice comandă nouă care trebuie livrată.

 

Website dedicat

Am dezvoltat un website e-commerce orientat pentru a crestei vânzările online și care poate fi accesat de pe orice tip de smartphone.

Funcții și funcționalități:

  • Design modern și care se adaptează ușor pe orice tip de ecran;
  • Optimizat pentru a urca în primele locuri pe Google, fără costuri în plus;
  • Respectă în totalitate regulile GDPR;
  • Design-ul website-ului este personalizat pentru Ramada Pitești și are implementate cele mai bune practici pentru a oferi clienților o experiență cât mai plăcută și rapidă (o comandă plasată de un client recurent durează 7 secunde);
  • Număr nelimitat de produse în website;
  • Sistem de notificări instant pentru noile comenzi (direct la imprimanta din bucătărie, prin telefon și e-mail);
  • Restaurantul poate apela clienții direct din aplicația de manager;

Meniu digital pentru siguranță sporită și comenzi sigure

Meniul digital poate fi accesat de pe orice smartphone.

Printr-o simplă scanare a unui cod QR / NFC tag, pe telefonul clientului va fi automat afișat meniul online, iar acesta va putea să plaseze comanda de la distanță.

Dupa plasarea comanzii, ospatarul o validează și o preia pentru bucătărie.

(scanează mai jos pentru a vedea cum arată meniul digital al celor de la Ramada Pitești)

Aplicația managerului

Aplicație de smartphone care permite administrarea comenzilor și a clienților dintr-un singur ecran.

Din aplicația dedicată Ramada Pitești poate să:

  • administreze întreaga activitate a angajaților (bucătărie, livratori, personal);
  • contacteze clienții fie telefonic, fie prin WhatsApp;
  • preia comenzile și să le trimită la bucătărie.

Aplicație mobilă pentru comenzi

APLICAȚIA CLIENTULUI: Aplicație smartphone pentru comenzi (disponibilă pe iOS și Android)

    • aplicația poate fi descărcată atât din App Store cât și din Google Play;
  • clientul nostru primește o serie de comenzi prin notificări instant;
  • Ramada Pitești poate să gestioneze toate recenziile dintr-un singur ecran. Recenziile pozitive sunt redirecționate către Facebook, TripAdvisor și Google My Places, iar cele negative sunt afișate doar managerului (citește mai multe despre Feedback și Recenzii)
  • Echipa horeka by Roweb realizează actualizări constante (fără costuri adiționale pentru Ramada Pitești) pentru ca aplicația de smartphone să funcționeze fără probleme.

Integrare soluție CRM

  • Afișarea instantă a tuturor detaliilor despre client atunci când acesta apelează (citește mai multe despre Identificare automată client);
  • Notificări în timp real comenzile noi și care se printează direct la imprimanta din bucătărie;
  • Acces rapid la instrumente de centralizare, analiză și administrare date/clienți;
  • Sistem de segmentare clienți (VIP,clasici, fideli, noi,, inactivi).
  • Respectarea regulilor GDPR.

Aplicație livrator

Aplicația livratorilor permite livratorilor, dar și a managerilor de la Ramada Pitești, să acceseze și să vizualizeze instant comenzile alocate.

Livratorii au acces la adresa exactă de livrare, iar cu un singur click pe aceasta sunt redirecționați către Google Maps unde întotdeauna le va fi afișată cea mai rapidă rută pentru a ajunge cât mai repede la client. Împreună cu alte module din aplicație, clientul este constant informat asupra statusului comenzii.

  • Sincronizări instant;
  • Afișarea celei mai bune rute de livrare (prin Google Maps)
  • Managerul știe întotdeauna unde se află livratorul/livratorii

Ești gata să începem?

Demo gratuit
menu
Open chat
Cu ce te putem ajuta?