Ramada Pitești face parte din lanțul hotelier Ramada, cu o istorie de peste 68 de ani și peste 800 de locații în întreaga lume. Fiecare hotel care face parte din lanțul Ramada se distinge prin serviciile excepționale cu care își primește oaspeții, iar unul dintre cele mai importante îl reprezintă restaurantul. Văzut ca o componentă cheie a businessului, Ramada Pitești a căutat un partener care să le ofere soluția digitală necesară pentru a-și putea promova restaurantul în mediul online.
Obiective:
Abordarea Horeka by Roweb:
Rezultate:
„Ramada Pitești este un loc al excelenței. O dată cu venirea pandemiei am avut nevoie de un partener care să înțeleagă nevoile noastre în online și care să ne ofere o soluție stabilă și să aibă un raport cost-calitate foarte bun. Horeka by Roweb a îndeplinit toate cerințele noastre, iar experiența internațională a echipei și-a spus cuvântul. Suntem foarte mulțumiți de această colaborare” Mihaela Anghel, Asistent Manager.
Soluția Horeka by Roweb este gândită pentru a aduce restaurantelor cât mai mulți clienți, într-un timp cât mai scurt. De aceea, fiecare website construit de echipa Horeka by Roweb este optimizat pentru a fi afișat printre primele rezultate pe Google. Așadar, clienții te vor găsi mult mai repede și vei putea crește numărul de comenzi în mod constant.
Horeka by Roweb este soluția completă de comenzi și rezervări online, cu plata direct cu cardul către restaurant, fără limită de tranzacții și comision zero.
Website dedicat | Meniu digital | Aplicația managerului |
---|---|---|
Website e-commerce intuitiv și dinamic pentru promovarea ofertelor și pentru comenzi. | Meniu bazat pe cod QR sau NFC tag pentru acces rapid și sigur la produsele restaurantului. | Aplicație dedicată care permite administrarea eficientă a activităților dintr-un singur ecran. |
Aplicație comenzi | CRM | Aplicație livrator |
Aplicație de smartphone disponibilă pe iOS și Android care permite plasarea de comenzi online | Nodul central al soluției din care Ramada Pitești poate vedea cum evoluează vânzările și cum le poate îmbunătăți | Conectată cu aplicația managerului pentru a primi instant orice comandă nouă care trebuie livrată. |
Am dezvoltat un website e-commerce orientat pentru a crestei vânzările online și care poate fi accesat de pe orice tip de smartphone.
Meniul digital poate fi accesat de pe orice smartphone.
Printr-o simplă scanare a unui cod QR / NFC tag, pe telefonul clientului va fi automat afișat meniul online, iar acesta va putea să plaseze comanda de la distanță.
Dupa plasarea comenzii, ospătarul o validează.
(scanează mai jos pentru a vedea cum arată meniul digital al celor de la Ramada Pitești)
Aplicație mobilă care permite administrarea comenzilor și a clienților dintr-un singur ecran.
Din aplicația managerului, restaurantul Ramada Pitești poate să:
APLICAȚIA CLIENTULUI: Aplicație smartphone pentru comenzi (disponibilă pe iOS și Android)
Aplicația livratorilor permite livratorilor de la Ramada Pitești să acceseze și să vizualizeze imediat comenzile gata de livrare care le sunt alocate.
Livratorii au acces la adresa exactă de livrare, iar cu un singur click pe aceasta sunt redirecționați către Google Maps unde întotdeauna le va fi afișată cea mai rapidă rută pentru a ajunge cât mai repede la client. Împreună cu alte module din aplicație, clientul este constant informat asupra statusului comenzii.
Citeste mai mult: