Maher este un restaurant cu specific libanez care prelua comenzi telefonic. Însă, în 2020, Maher a decis să schimbe modalitatea de preluare a comenzilor și să se concentreze mai mult în online. În 12 luni de utilizare a soluției Horeka by Roweb, Maher a reușit să aibă peste 10000 de comenzi.
Obiective:
Abordarea Horeka by Roweb:
Rezultate:
„Deși nu funcționează de mult timp, restaurantul nostru este deja cunoscut ca un restaurant cu tradiție în București, prin mâncarea libaneză de calitate. Partenerul nostru Horeka by Roweb ne-a ajutat foarte mult în trecerea noastră către digitalizare. În 2020 am vrut să avem propriul website și aplicație de comenzi online cu livrare proprie, am reușit să eliminăm comisioanele, dezvoltând afacerea noastră în condițiile restrictive dictate de pandemie. Considerăm soluția Horeka by Roweb eficientă și o recomandăm fiecărui restaurant care vrea să vândă mai mult și să fie independent de platformele de livrare”. Echipa Maher
Horeka by Roweb este soluția completă de comenzi și rezervări online, cu plata direct cu cardul către restaurant, fără limită de tranzacții și comision zero.
Website dedicat | Meniu digital | Aplicația managerului |
---|---|---|
Website e-commerce intuitiv și dinamic pentru promovarea ofertelor și pentru comenzi. | Meniu bazat pe cod QR sau NFC tag pentru acces rapid și sigur la produsele restaurantului. | Aplicație dedicată care permite administrarea eficientă a activităților dintr-un singur ecran. |
Aplicație comenzi | CRM | Aplicație livrator |
Aplicație de smartphone disponibilă pe iOS și Android care permite plasarea de comenzi online. | Nodul central al soluției din care Maher poate vedea cum evoluează vânzările și cum le poate îmbunătăți. | Conectată cu aplicația managerului pentru a primi instant orice comandă nouă care trebuie livrată. |
Am dezvoltat un website e-commerce orientat pentru a crestei vânzările online și care poate fi accesat de pe orice tip de smartphone.
Instrumente și funcționalități:
Meniul digital poate fi accesat de pe orice smartphone.
Printr-o simplă scanare a unui cod QR / NFC tag, pe telefonul clientului va fi automat afișat meniul online, iar acesta va putea să plaseze comanda de la distanță.
Dupa plasarea comanzii, ospatarul o validează.
Aplicație de mobil care permite administrarea comenzilor și a clienților dintr-un singur ecran.
Din aplicația CRM, restaurantul Maher poate să:
Totul în doar câteva secunde!
APLICAȚIA CLIENTULUI: Aplicație nmobil pentru comenzi (disponibilă pe iOS și Android)
Aplicația livratorilor angajati de restaurantul Maher pot să acceseze și să vizualizeze instant comenzile alocate lor.
Livratorii au acces la adresa exactă de livrare, iar cu un singur click pe aceasta sunt redirectionati catre Google Maps unde întotdeauna le va fi afișată cea mai rapidă rută pentru a ajunge cat mai repede la client. Împreună cu alte module din aplicație, clientul este constant informat asupra statusului comenzii.
Managerul știe întotdeauna unde se află livratorul/livratorii.
Citeste mai mult: