Hush e un restaurant - pub în Pitești, cu o istorie de peste 14 ani și recunoscuți pentru mâncarea foarte bună, serviciul excelent, dar mai ales pentru atmosfera unică pe care au creat-o prin muzică. Ceea ce a diferențiat Hush în toți acești an a fost faptul că au investit în crearea unui loc în care clienții să se simtă apreciați, dar mai ales unde să se poată destinde și să creeze amintiri.
În cuvintele proprietarului, Ovidiu STOICA, Hush este „un loc simplu, cald, primitor și elegant.”
Cea mai mare problemă a Hush nu era că avea nevoie să vândă mai mult online. Știau deja că aveau nevoie de o soluție software implementată pentru a se adapta noilor condiții sanitare și a restricțiilor impuse de autorități.
Prin utilizarea horeka, Hush are acum un website adaptabil pe orice tip de dispozitiv, meniu intuitiv și ușor de navigat, opțiunea de a rezerva o masă, dar și plata cu cardul sau cash la livrare; dar cel mai important - are un website care să le reamintească clienților fideli de faptul că Club Hush este în continuare alături de ei, pregătit să le ofere experiențe inedite.
horeka este un soft online pentru restaurante care încorporează mai multe soluții software interconectate și care comunică instant una către cealaltă. Pentru a ajuta Club Hush am împărțit soluția în trei module clare:
a) o aplicație mobilă de primire și anulare comenzi care este conectată cu bucătăria și staff-ul intern,
b) o aplicație web prin care clientul poate să analizeze întreaga activitate a restaurantului
c) și un website de prezentare;
Pentru a putea avea o evidență mai clară asupra clienților și cum pot să vândă mai mult sau să loializeze clienții, aplicația de mobil a restaurantului are instalat un sistem de CRM.
Administrarea comenzilor era, inițial, o activitate foarte solicitantă. Înainte de implementarea soluției ne-am bazat pe comenzile telefonice, dar eram destul de limitați în preluarea lor și în relația cu clientul. Aplicațiile și funcționalitățile soluției ne ajută acum să ne organizăm mai bine chiar și atunci când avem un volum mare de comenzi și să vindem și livrăm mai mult și eficient
Ovidiu STOICA
manager Club Hush
Datorită softului de vânzări online pentru restaurante, horeka, Club Hush a reușit să aibă creșteri impresionante - în patru luni de zile Club Hush a avut creșteri totale de 230% în numărul de comenzi și 190% în cifra comenzilor.
În prima lună, Club Hush a avut o creștere de 15% față de luna precedentă, iar în a patra lună a avut o creștere de 74% față de luna precedentă. Cu cât Club Hush a investit mai mult în promovarea faptului că se poate comanda online, cu atât au avut mai mulți clienți.
În același timp, Club Hush s-a bucurat de o creștere și a venitului încasat de pe urma comenzilor. Cu toate că a pornit lent, având o creștere procentuală de doar 6% față de luna precedentă, în a patra lună Club Hush în care a folosit soluția horeka a avut o creștere de 82% față de luna precedentă.
Citeste mai mult: