Maher e un restaurant cu specific libanez din București. Renumiți în București pentru bucătăria libaneză excelentă, ceea ce a diferențiat restaurantul Maher în toți acești an a fost faptul că au investit în excelența fiecărui angajat, dar și a meniului.
Maher este un restaurant care a reușit să se diferențieze prin excelența meniului libanez, aspect ce a ajutat rapid la crearea unor clienți fideli. Însă, din cauza pandemiei au trebuit să își închidă restaurantul fizic ceea ce i-a obligat să se concentreze mult mai mult pe comenzile telefonice.
Însă, au întâmpinat o nouă problemă - cum pot să facă față volumului mare de comenzi într-un mod automatizat care să-i ajute să gestioneze numărul mare de clienți?
De asemenea, administratorii restaurantului și-au dat seama de faptul că ar vrea să aibă mai multe opțiuni de administrare și gestionare a bazei de clienți, astfel încât să-și dea seama câți clienți loiali revin la restaurant, dar și care sunt clienții noi, pe care să încerce să-i fidelizeze.
Horeka este un soft online pentru restaurante care încorporează mai multe soluții software interconectate și care comunică instant una către cealaltă. Pentru a ajuta Maher am împărțit soluția în trei module clare:
Pentru a putea avea o evidență mai clară asupra clienților și cum pot să vândă mai mult sau să loializeze clienții, aplicația de mobil a restaurantului are instalat un sistem de CRM.
Datorită softului de vânzări online pentru restaurante, horeka, Maher a reușit să aibă creșteri impresionante - în 6 luni de zile Maher a avut creșteri totale de 375% în numărul de comenzi și 505% în cifra comenzilor.
În prima lună, Maher a avut o creștere a numărului de vânzări de 67% față de luna precedentă, iar în a patra lună a avut o creștere de 413% față de prima lună. Cu cât Maher a investit mai mult în promovarea faptului că se poate comanda online, cu atât au avut mai mulți clienți.
În același timp, Maher s-a bucurat de o creștere și a venitului încasat de pe urma comenzilor. Cu toate că a pornit lent, având o creștere procentuală de doar 65.5% față de luna precedentă, în a patra lună Maher în care a folosit soluția horeka a avut o creștere de 296% față de luna precedentă.
Citeste mai mult: