03/02/2021

Cum un restaurant libanez a reușit să vândă mai mult prin soluția Horeka

2 min citire
Actualizat: 04/05/2023

Maher e un restaurant cu specific libanez din București. Renumiți în București pentru bucătăria libaneză excelentă, ceea ce a diferențiat restaurantul Maher în toți acești an a fost faptul că au investit în excelența fiecărui angajat, dar și a meniului.

Problema Maher - numărul mare de comenzi telefonic

Maher este un restaurant care a reușit să se diferențieze prin excelența meniului libanez, aspect ce a ajutat rapid la crearea unor clienți fideli. Însă, din cauza pandemiei au trebuit să își închidă restaurantul fizic ceea ce i-a obligat să se concentreze mult mai mult pe comenzile telefonice.

Însă, au întâmpinat o nouă problemă - cum pot să facă față volumului mare de comenzi într-un mod automatizat care să-i ajute să gestioneze numărul mare de clienți?

De asemenea, administratorii restaurantului și-au dat seama de faptul că ar vrea să aibă mai multe opțiuni de administrare și gestionare a bazei de clienți, astfel încât să-și dea seama câți clienți loiali revin la restaurant, dar și care sunt clienții noi, pe care să încerce să-i fidelizeze.

Soluția Horeka by Roweb

Horeka este un soft online pentru restaurante care încorporează mai multe soluții software interconectate și care comunică instant una către cealaltă. Pentru a ajuta Maher am împărțit soluția în trei module clare:

  • Primul modul a fost destinat restaurantului și a cuprins: a) o aplicație mobilă de primire și anulare comenzi care este conectată cu bucătăria și staff-ul intern, b) o aplicație web prin care Maher poate să analizeze întreaga activitate a restaurantului și c) un website de prezentare;
  • Al doilea modul a fost destinat livratorului și cuprinde o aplicație mobilă conectată la aplicația de mobil a restaurantului, dar și la Google Maps pentru a avea cel mai scurt traseu către client;
  • Al treilea modul a fost destinat clientului și cuprinde o aplicație mobilă prin care acesta poate vedea meniul, să comande și să plătească online dar și să comunice cu restaurantul în caz de necesitate.

Pentru a putea avea o evidență mai clară asupra clienților și cum pot să vândă mai mult sau să loializeze clienții, aplicația de mobil a restaurantului are instalat un sistem de CRM.

Rezultate

Datorită softului de vânzări online pentru restaurante, horeka, Maher a reușit să aibă creșteri impresionante - în 6 luni de zile Maher a avut creșteri totale de 375% în numărul de comenzi și 505% în cifra comenzilor.

În prima lună, Maher a avut o creștere a numărului de vânzări de 67% față de luna precedentă, iar în a patra lună a avut o creștere de 413% față de prima lună. Cu cât Maher a investit mai mult în promovarea faptului că se poate comanda online, cu atât au avut mai mulți clienți.

În același timp, Maher s-a bucurat de o creștere și a venitului încasat de pe urma comenzilor. Cu toate că a pornit lent, având o creștere procentuală de doar 65.5% față de luna precedentă, în a patra lună Maher în care a folosit soluția horeka a avut o creștere de 296% față de luna precedentă.

Etichete:
ARTICOLE SIMILARE

Citeste mai mult:

  • Integrare Horeka by Roweb cu Bolt Food
    Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Cin Cin
  • Concurs „Recenzia de Aur” by Google România
    Profil Companie Google: Adaugă-ți Restaurantul pe Google Maps
  • Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Dino Good Food Shop
    De ce are nevoie restaurantul tău de livrare la domiciliu?
  • Studiu de Caz: Restaurant La Pofticiosu’ preia sute de comenzi online prin soluția Horeka by Roweb
    10 Strategii de Marketing pentru Restaurante
  • Integrare Horeka by Roweb cu Bolt Food
  • Concurs „Recenzia de Aur” by Google România
  • Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Dino Good Food Shop
  • Studiu de Caz: Restaurant La Pofticiosu’ preia sute de comenzi online prin soluția Horeka by Roweb
menu
Cu ce te putem ajuta?