Horeka Logo
23/01/2021

Cum restaurantul Murad și-a crescut vânzările restaurantului cu peste 500%

Murad e un restaurant cu specific libanez din București. Renumiți în București pentru bucătăria libaneză excelentă, ceea ce a diferențiat restaurantul Murad în toți acești an a fost faptul că au investit în excelența fiecărui angajat, dar și a meniului.

Problema Murad - numărul mare de comenzi telefonic

Murad este un restaurant care a reușit să se diferențieze prin excelența meniului libanez, aspect ce a ajutat rapid la crearea unor clienți fideli. Însă, din cauza pandemiei au trebuit să își închidă restaurantul fizic ceea ce i-a obligat să se concentreze mult mai mult pe comenzile telefonice.
Însă, au întâmpinat o nouă problemă - cum pot să facă față volumului mare de comenzi într-un mod automatizat care să-i ajute să gestioneze numărul mare de clienți?
De asemenea, administratorii restaurantului și-au dat seama de faptul că ar vrea să aibă mai multe opțiuni de administrare și gestionare a bazei de clienți, astfel încât să-și dea seama câți clienți loiali revin la restaurant, dar și care sunt clienții noi, pe care să încerce să-i fidelizeze.

Soluția horeka

horeka este un soft online pentru restaurante care încorporează mai multe soluții software interconectate și care comunică instant una către cealaltă. Pentru a ajuta Murad am împărțit soluția în trei module clare:

  • Primul modul a fost destinat restaurantului și a cuprins: a) o aplicație mobilă de primire și anulare comenzi care este conectată cu bucătăria și staff-ul intern, b) o aplicație web prin care Murad poate să analizeze întreaga activitate a restaurantului și c) un website de prezentare;
  • Al doilea modul a fost destinat livratorului și cuprinde o aplicație mobilă conectată la aplicația de mobil a restaurantului, dar și la Google Maps pentru a avea cel mai scurt traseu către client;
  • Al treilea modul a fost destinat clientului și cuprinde o aplicație mobilă prin care acesta poate vedea meniul, să comande și să plătească online dar și să comunice cu restaurantul în caz de necesitate.

Pentru a putea avea o evidență mai clară asupra clienților și cum pot să vândă mai mult sau să loializeze clienții, aplicația de mobil a restaurantului are instalat un sistem de CRM.

Rezultate

Datorită softului de vânzări online pentru restaurante, horeka, Murad a reușit să aibă creșteri impresionante - în 6 luni de zile Murad a avut creșteri totale de 634% în numărul de comenzi și ușor peste 500% în cifra comenzilor.

În prima lună, Murad a avut o creștere a numărului de vânzări de 56% față de luna precedentă, iar în a patra lună a avut o creștere de 333% față de luna octombrie. Cu cât Murad a investit mai mult în promovarea faptului că se poate comanda online, cu atât au avut mai mulți clienți.

În același timp, Murad s-a bucurat de o creștere și a venitului încasat de pe urma comenzilor. Cu toate că a pornit lent, având o creștere procentuală de doar 39,9% față de luna precedentă, în a patra lună în care Murad a folosit soluția horeka a avut o creștere de 273% față de luna precedentă.

Ești gata să începem?

Demo gratuit
menu
Open chat
Cu ce te putem ajuta?