20/04/2023

Studiu de Caz: Restaurant La Pofticiosu’ preia sute de comenzi online prin soluția Horeka by Roweb

4 min citire

Restaurant La Pofticiosu’ a început să utilizeze Horeka by Roweb încă din aprilie 2022. La Pofticiosu’ este un restaurant cunoscut din Târgu Jiu, deschis în anul 2020, care se remarcă prin preparate gustoase de tip fast-food, gata să fie livrate la domiciliu sau la birou. De asemenea, oricine comandă are posibilitatea să meargă să ridice pachetul cu mâncare sau să servească o shaorma sau un meniu crispy chiar în locație.

Cea mai mare provocare La Pofticiosu’ înainte de Horeka by Roweb

Lucian Alexandru este managerul restaurantului La Pofticiosu’ și a dorit să continue să vândă online, să dubleze câștigul, investind în soluții digitale, care să-i permită extinderea în mediul online și să dezvolte o relație de lungă durată cu toți clienții, oferindu-le experiențe de neegalat.

Restaurantul avea un website, însă nu era suficient de atrăgător sau optimizat. Proprietarul a dorit să aibă și propria aplicație de restaurant, care poate fi descărcată din Google Play sau App Store. Totodată, deoarece La Pofticiosu' livra cu proprii livratori, a dorit să aibă expunere și prin aplicațiile Glovo și Tazz, dar să poată centraliza toate comenzile într-un singur loc.

Horeka este soluția digitală dezvoltată de Roweb pentru a ajuta restaurantele să preia comenzi și rezervări online, din mai multe canale de vânzare. Prin sistemul Horeka, plata cu cardul se face direct către restaurant, fără limită de tranzacții și zero comision din vânzări.

 

Solicită oferta Horeka by Roweb acum

 

Pachet soluții digitale Horeka by Roweb pentru Restaurant La Pofticiosu'

Website eCommerceMeniu DigitalAplicație Manager
Website de prezentare restaurant, cu funcționalitate eCommerce pentru plasarea comenzilor online.Meniu online, disponibil clienților prin scanare cod QR sau NFC tag pentru acces rapid la produsele restaurantului.Aplicație mobilă ce permite administrarea eficientă a comenzilor pe un singur dispozitiv.
CRMModul ConnectAplicație de Ordering
Sistem de administrare al tuturor clienților și comenzilor, rapoarte și analiză rapidă situație financiară.Integrare cu platformele externe de livrare Glovo & Tazz și export comenzi în POS.Aplicație mobilă de ordering restaurant, disponibilă pentru descărcare în Google Play și App Store.

Website eCommerce

Noul website construit pentru La Pofticiosu' are funcționalitate e-Commerce (se poate cumpăra direct de pe website, în condiții de siguranță) și este orientat pentru a crește comenzile plasate online. Acest website poate fi accesat de pe orice dispozitiv: desktop, smartphone, tabletă.

Website, meniu digital si aplicatie mobila

Instrumente și funcționalități:

  • design modern, intuitiv, care se adaptează oricărui tip de ecran;
  • optimizat SEO onpage pentru a fi poziționat în primele locuri pe Google, fără costuri adiționale;
  • încărcare rapidă a paginilor de pe website;
  • panou de administrare ușor de folosit, fără cunoștințe tehnice;
  • sistem de plată online prin Netopia Payments;
  • număr nelimitat de produse care pot fi adăugate în website;
  • sistem de notificări automat pentru noile comenzi;
  • funcție de apelare clienți direct din aplicația de manager;
  • conform cu regulile GDPR în vigoare pentru a menține datele clienților protejate;

Meniu Digital

Meniu Digital, scanare cod QR

Meniul digital poate fi accesat de pe orice telefon sau tabletă:

  • scanarea unui cod QR/NFC de către client;
  • adăugare produse în coș pentru crearea unei liste de cumpărături;

 

Aplicație Manager

Aplicație mobilă care permite administrarea comenzilor și a clienților dintr-un singur dispozitiv (telefon mobil, tabletă).

Din aplicația de manager, La Pofticiosu’ poate să:

  • vadă statusul real al comenzilor, indiferent de canalul unde sunt plasate (website, aplicație mobilă, Glovo & Tazz);
  • vadă numărul total al rezervărilor;
  • vadă numărul clienților noi, fideli, VIP;
  • contacteze clienții telefonic sau prin WhatsApp;
  • preia automat comenzile, fără erori umane;
  • vadă toate detaliile comenzii;
  • posibilitatea de a trimite comanda la livratorul angajat;

 

Modul Horeka Connect_La Pofticiosu'

Modul Connect

Această funcționalitate preia toate comenzile provenite din platformele externe de livrare, precum Glovo sau Tazz și odată ce sunt procesate ele sunt exportate în POS. Avantaje:
preluare automată și sincronizare comenzi din Glovo și Tazz;

  • export comenzi direct în POS;
  • fără adăugare manuală a comenzilor în POS;
  • evitare erori umane;
  • preluare mult mai rapidă a comenzilor online.Rapoarte restaurant La Pofticiosu'

CRM

  • acces rapid la instrumente de centralizare, analiză și administrare date despre comenzi și clienți;
  • sistem de segmentare al clienților: VIP, clasici, fideli, noi, inactivi.
  • centralizare feedback primit pentru mâncare, servire/livrare;
  • centralizarea comenzilor din toate canalele;
  • Identificare client existent și afișarea tuturor detaliilor despre el atunci când apelează restaurantul (citește mai multe despre Identificare automată client);
  • notificări live despre comenzile noi și care se trimit direct la imprimantă;
  • conform cu regulile GDPR.

 

Meniu Digital, aplicatie mobila restaurant

 

Aplicație de Ordering

Aplicație mobilă de ordering pentru sisteme de operare iOS și Android, disponibilă pentru a fi descărcată din App Store și Google Play.

  • aplicație personalizată pentru brandul La Pofticiosu’ - logo, nume, culori;
  • notificări comenzi noi care apar instant în Aplicația Manager și în CRM.
  • intuitivă, ușor de folosit de către clienții restaurantului;
  • clienții adaugă produse din meniu în coșul de cumpărături și pot alege cum să plătească și ce tip de livrare doresc.
  • meniu întotdeauna actualizat cu un singur click;
  • sistemul Horeka permite trimiterea notificărilor push, dar și a SMS-urilor direct prin aplicația de ordering;
  • opțiune de lăsare feedback;
  • plată sigură efectuată în aplicație, prin sistemul de plăți online Netopia.

Sumar Studiu de Caz: Restaurant La Pofticiosu’

Clientul
Restaurant La Pofticiosu’ oferă produse tip fast-food, pentru delivery.
Provocarea
Posibilitatea ca produsele să poată fi comandate online prin website-ul dedicat, aplicație mobilă proprie, dar și prin Glovo & Tazz.
Sincronizare automată comenzi într-un singur dispozitiv.
Rezultate
În aproape un an de la utilizarea soluției Horeka by Roweb, restaurantul La Pofticiosu’:
85% creștere traffic website
~300 comenzi online lunar
Peste 150,000 lei încasați doar din comenzile plasate online

Etichete:
ARTICOLE SIMILARE

Citeste mai mult:

  • Integrare Horeka by Roweb cu Bolt Food
    Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Cin Cin
  • Concurs „Recenzia de Aur” by Google România
    Profil Companie Google: Adaugă-ți Restaurantul pe Google Maps
  • Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Dino Good Food Shop
    De ce are nevoie restaurantul tău de livrare la domiciliu?
  • Studiu de Caz: Restaurant La Pofticiosu’ preia sute de comenzi online prin soluția Horeka by Roweb
    10 Strategii de Marketing pentru Restaurante
  • Integrare Horeka by Roweb cu Bolt Food
  • Concurs „Recenzia de Aur” by Google România
  • Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Dino Good Food Shop
  • Studiu de Caz: Restaurant La Pofticiosu’ preia sute de comenzi online prin soluția Horeka by Roweb
menu
Cu ce te putem ajuta?