16/11/2021

Ce am învățat și cum pot restaurantele să facă profit, prin digitalizare, post-pandemie

3 min citire
Actualizat: 02/05/2023

Indiferent de orașul în care ai afacerea, pandemia te-a obligat să îți regândești modalitatea prin care poți atrage clienți să comande de la tine. Fie că ți-ai deschis pagina de Facebook și îți promovezi meniul zilnic, fie că ai căutat să-ți construiești un website propriu, digitalizarea a reprezentat singura opțiune pentru a-ți putea ține restaurantul, cafeneaua sau barul deschis. 

„Dacă am putea rezuma ultimii doi ani la un singur cuvânt acesta ar fi adaptabilitate. Normele impuse de autorități cu privire la siguranța clienților, necesitatea de a pivota către digitalizare, poate prin companiile de livrare sau prin forțe proprii. Antreprenorii români au fost obligați de situație să devină flexibili pentru a putea supraviețui. Cei care nu s-au putut adapta, din păcate, au dispărut” Mirel IONESCU, CEO horeka by Roweb. 

Cu toate acestea, cei care au reușit să se adapteze și să evolueze, nu doar că au supraviețuit, dar au reușit să facă ceva ce nu credeau că poate fi posibil: au făcut profit. 

Digitalul funcționează. Nu este niciun dubiu. Avem clienți care au depășit 10.000 de comenzi online într-un an de zile. Comanda medie, la restaurantele care folosesc soluția noastră, a crescut cu aproximativ 37 de lei în decursul a 2-5 luni. Avem creșteri procentuale, în cazul unor clienți, de peste 500% în câteva luni.” Valentin NECSULEU, Sales Manager & partener horeka by Roweb. 

Anii ce urmează vor fi definitorii pentru industria HoReCa, mai ales că noi toți am devenit mult mai atașați de ceea ce înseamnă digital și telefon mobil. Cerințele și pretențiile clienților cresc în fiecare zi și curând orice restaurant care nu este în online va dispărea, din păcate. Calitatea preparatelor și serviciul excelent a devenit, pentru clienți, ceva de la sine înțeles. Ceea ce îi interesează acum sunt dacă te găsesc sau nu în online.

Dar asta înseamnă și mai mult profit pentru restaurantul tău. 

Pandemia va dispărea. Însă ce va rămâne va fi comportamentul consumatorului care este pentru totdeauna schimbat. Comenzile online erau în special folosite pentru petreceri sau weekenduri cu prietenii. În prezent a devenit o comoditate să cauți restaurantul preferat și să plasezi o comandă online direct pe website, cu plata online. Însă ce am observat la restaurantele noastre este că în prezent clienții preferă să plătească chiar și cu 50 de lei mai mult doar pentru confortul de a primi mâncarea acasă.

Industria restaurantelor s-a schimbat, iar normalitatea este digitală. 

În momentul de față noi ne ajutăm clienții să înțeleagă mai bine ce înseamnă noua generație online care cuprinde atât tineri de 18-19 ani, cât și părinți sau bunici care se adaptează la viața și dorințele nepoților ce-și doresc pizza, burgeri sau paste pe care le văd pe internet la diferiți influenceri. Lumea este într-o continuă schimbare și doar prin adaptare vei putea rezista pe piață. 

Trendurile industriei pe care orice restaurant de succes le va aplica în 2022 sunt: strategii de marketing digitale, programe de fidelizare, creșterea recenziilor pozitive și plata online a comenzilor. 

horeka by Roweb cuprinde toate aceste trenduri într-o singură soluție. 

Prin soluția noastră poți crea campanii de marketing și programe de fidelizare din câteva click-uri. Spre exemplu, poți crea un cupon de discount pentru clienții pe care i-ai pierdut sau care au comandat o singură dată de la tine în ultima lună și să-l trimiți prin email, SMS sau ca push notification prin aplicația de mobil dedicată restaurantului tău. 

Recenziile sunt ceea ce te ajută cel mai bine să te diferențiezi de competiție. Când un client te va căuta online, prin horeka by Roweb, va găsi doar recenzii pozitive despre restaurantul tău pe cele mai importante platforme: Facebook, Google și TripAdvisor

Plățile online sunt, poate, cel mai important trend al următorului an. Clienții își doresc să fie cât mai comozi posibil. Unui client recurent îi ia 7 secunde să plaseze o comandă la restaurantul tău, dacă folosești horeka by Roweb. 

Realitatea s-a schimbat. De aceea, îți oferim toate resursele necesare pentru a fi cât mai vizibil în online fără să-ți percepem comisioane sau să plătești pentru ceva ce nu folosești. În același timp, îți oferim materiale de marketing pe care să le folosești pentru a te promova pe Facebook sau Instagram, gratuit. Contactează-ne și programează o întâlnire cu unul dintre specialiștii noștri pentru a putea afla cum te putem ajuta. 

Etichete:
ARTICOLE SIMILARE

Citeste mai mult:

  • Integrare Horeka by Roweb cu Bolt Food
    Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Cin Cin
  • Concurs „Recenzia de Aur” by Google România
    Profil Companie Google: Adaugă-ți Restaurantul pe Google Maps
  • Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Dino Good Food Shop
    De ce are nevoie restaurantul tău de livrare la domiciliu?
  • Studiu de Caz: Restaurant La Pofticiosu’ preia sute de comenzi online prin soluția Horeka by Roweb
    10 Strategii de Marketing pentru Restaurante
  • Integrare Horeka by Roweb cu Bolt Food
  • Concurs „Recenzia de Aur” by Google România
  • Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Dino Good Food Shop
  • Studiu de Caz: Restaurant La Pofticiosu’ preia sute de comenzi online prin soluția Horeka by Roweb
menu
Cu ce te putem ajuta?