12/12/2020

Restaurant din Pitești care a avut o creștere fulminantă de peste 5000% în 6 luni folosind softul online Horeka

2 min citire
Actualizat: 04/05/2023

La Vera este un restaurant cu o tradiție puternică în Pitești. Deschis din 2004, La Vera s-a diferențiat rapid ca fiind unul dintre cele mai bune locuri în care să îți petreci serile de vară, și nu numai. Un alt aspect pe care a mizat a fost crearea unor spații largi, dar în același timp intime, care să ofere o experiență inedită clienților săi.

Problema La Vera - cum poate un restaurant cu tradiție să rămână în contact cu clienții săi

Deschis din 2004, acest restaurant s-a confruntat cu o problemă foarte mare din cauza restricțiilor - aveau o bază de clienți pe care o puteau activa, însă cum ar fi putut să accelereze comenzile?

De asemenea, La Vera este un restaurant care a rezistat în principal datorită faptului că au reușit să creeze o relație foarte puternică cu clienții săi, așadar - chiar dacă apelau la o metodă clasică de website, cum ar fi putut să administreze o bază de clienți care, cu siguranță, s-ar fi mărit într-un ritm accelerat?

Soluția horeka

horeka este un soft online pentru restaurante care încorporează mai multe soluții software interconectate și care comunică instant una către cealaltă. Pentru a ajuta restaurantul La Vera am împărțit soluția în două module clare:

  • Primul modul a fost destinat restaurantului și a cuprins: a) o aplicație mobilă de primire și anulare comenzi care este conectată cu bucătăria și staff-ul intern, b) o aplicație web prin care restaurantul poate să analizeze întreaga activitate a restaurantului și c) un website prin care să primească comenzile (atât prin plată online, cât și la livrare);
  • Al doilea modul a fost destinat livratorului și cuprinde o aplicație mobilă conectată la aplicația de mobil a restaurantului, dar și la Google Maps pentru a avea cel mai scurt traseu către client;

Rezultate

Datorită softului de vânzări online pentru restaurante Horeka by Roweb, La Vera a reușit să aibă creșteri impresionante - în 6 luni de zile La Vera a avut creșteri totale de 5862% în numărul de comenzi și 9822% în cifra comenzilor.

În prima lună, restaurantul a avut o creștere a numărului de vânzări de 316% față de luna precedentă, iar în a treia lună a avut o creștere de 580% față de luna octombrie. Cu cât La Vera a investit mai mult în promovarea faptului că se poate comanda online, cu atât au avut mai mulți clienți.

În același timp, La Vera s-a bucurat de o creștere și a venitului încasat de pe urma comenzilor. Cu toate că a pornit lent, având o creștere procentuală de doar 65.5% față de luna precedentă, în a patra lună în care a folosit soluția Horeka a avut o creștere de 296% față de luna precedentă.

ARTICOLE SIMILARE

Citeste mai mult:

  • Integrare Horeka by Roweb cu Bolt Food
    Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Cin Cin
  • Concurs „Recenzia de Aur” by Google România
    Profil Companie Google: Adaugă-ți Restaurantul pe Google Maps
  • Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Dino Good Food Shop
    De ce are nevoie restaurantul tău de livrare la domiciliu?
  • Studiu de Caz: Restaurant La Pofticiosu’ preia sute de comenzi online prin soluția Horeka by Roweb
    10 Strategii de Marketing pentru Restaurante
  • Integrare Horeka by Roweb cu Bolt Food
  • Concurs „Recenzia de Aur” by Google România
  • Studiu de Caz Horeka by Roweb: Restaurant Dino Good Food Shop
  • Studiu de Caz: Restaurant La Pofticiosu’ preia sute de comenzi online prin soluția Horeka by Roweb
menu
Cu ce te putem ajuta?