Oamenii au început să iasă tot mai mult în oraș, pentru a lua masa direct în restaurant. Însă, industria de delivery a continuat să crească. Din confortul casei sau de la birou este mult mai ușor să plasezi o comandă online, fără să te deplasezi, dar să te bucuri de gusturile favorite. Tu ce tehnologie HoReCa folosești?
În anul 2022, românii au cheltuit cu peste 30% mai mult decât în anul 2021 la restaurant, pub, cafenea sau fast-food, conform revistei Economica.
Tuturor ne plac tendințele și noutățile. Dacă tu nu ți-ai digitalizat încă restaurantul, iată care sunt previziunile pentru anul acesta:
Businessuri din lumea întreagă și-au facilitat munca prin procese automate, care suplinesc cu brio metodele de lucru manuale. Nu lasă loc de greșeli și sunt construite cu ajutorul unor algoritmi care calculează automat fiecare pas.
Industria restaurantelor se bazează foarte mult pe interacțiunea umană.
Însă, odată cu evoluția tehnologiei, a lipsei de timp și a nevoii de asigurare a calității nutritive zilnice, până și restaurantele au simțit nevoia de a se alinia tendințelor.
Tendințe care sunt menite să ridice un business și să-i crească profitabilitatea prin soluții simple, care gândesc totul mai repede și îl execută într-un timp mult mai scurt. Investiția în tehnologie te ajută să reduci din costurile neesențiale și să crești productivatea!
În anul 2021 antreprenorii au continuat să investească în meniuri digitale, plăți online securizate sau plăți cu cardul în localuri. Mulți dintre aceștia au semnat contracte cu companii de livrare externă, alții și-au dorit o aplicație personalizată pentru restaurant sau un website atractiv, prin care să vândă meniuri de mâncare și preparate unice.
Scopul tehnologiei este să aducă oamenii mai aproape. Repede. Adoptarea tehnologiei în restaurantul tău te ajută să construiești o relație solidă cu toți clienții tăi. Fii mai mult decât o experiență culinară de moment!
Un client pe care alegi să îl fidelizezi te va alege mereu în locul altora. Programele de loializare te ajută să-i sugerezi clientului ce să cumpere și astfel îl încurajezi să comande mai mult și să revină. Există studii din care am aflat că este mult mai ieftin să îți reții clienții existenți și să construiești o relație cu ei decât să cauți alții noi.
Aceste două acțiuni trebuie rulate în paralele - să continui să îi fidelizezi pe clienții vechi, dar să găsești metode prin care să-i atragi și loializezi și pe cei noi.
Cu o soluție software care centralizează comenzile și livrările din diferite canale de comandă ai o viziune mult mai clară asupra afacerii tale. Vezi toate datele despre meniuri, clienți, comenzi și vânzări într-un singur loc. Cu un click poți filtra datele și lua decizii de schimbare a strategiei tale de business.
Noi ne mândrim că Horeka este o suită de soluții digitale pentru restaurantele din România. Softul nostru agreghează comenzi din Glovo, Tazz, website eCommerce, aplicație mobilă de ordering, dar și comenzi telefonice.
Horeka preia toate comenzile, le procesează și le exportă în POS. Vom continua să adăugăm funcționalități noi și să dezvoltăm mai multe parteneriate cu businessuri interesate.
Anul 2023 se anunță unul de creștere pentru HoReCa, dar vine și cu provocări. Pe cele mai multe dintre ele le poți depăși, dacă utilizezi tehnologia în favoarea ta. Dacă ai nevoie de un partener digital care să te ajute cu preluarea și procesarea comenzilor în restaurantul tău, contactează-ne și programează un demo gratuit cu un consultant Horeka.
Citeste mai mult: