Restricțiile impuse în timpul pandemiei de Coronavirus au împins oamenii să își folosească telefonul mobil mai mult timp. Un studiu realizat la nivel internațional a demonstrat că românii au petrecut cu aproape 4 ore mai mult pe telefonul mobil în 2020, față de 2019.
Însă, mai interesant este că am cheltuit nu mai puțin de 170 de milioane de dolari, folosind doar telefonul mobil. Pentru a putea fi mereu aproape de clienții tăi, ai putea să investești în propria ta aplicație de telefon pentru comenzi online pentru restaurant.
Horeka by Roweb oferă restaurantelor propria lor aplicație de telefon pentru comenzi online, deoarece „scopul este să le oferim restaurantelor toate armele pentru a lupta împotriva pandemiei și să vândă mai mult, în timp ce își păstrează îndependența și libertatea, fără comisioane sau alte costuri care să-i țină din a face profit” - Mirel Ionescu, CEO horeka by Roweb.
O aplicație de mobil pentru restaurantul tău ar însemna să ai cel mai puternic canal de fidelizare al clienților, la dispoziția ta. De altfel, întrebarea reală nu este „care sunt beneficiile unei aplicații de mobil?”, ci „cum poți să maximizezi profitul folosind funcțiile aplicației mobile pentru comenzi online dezvoltată de horeka by Roweb”.
În acest articol abordăm 3 metode sigure prin care să-ți faci aplicația de telefon pentru comenzi online mai cunoscută și cum să-ți crească vânzările.
Scopul unui discount este să atragi atenția și să crești numărul de comenzi. Mai mult de 70% dintre clienți ți-ar vizita restaurantul dacă le oferi un discount în formă digitală. Totodată, poți plasa un cupon de reducere pentru a convinge clienții să plaseze prima lor comandă online.
Prin soluția digitală Horeka by Roweb, le poți trimite clienților tăi discounturi direct în aplicație, prin push notification. Un alt beneficiu reprezentat de aplicația de telefon proprie este că poți selecta clienții cărora vrei să le trimiți un discount. De exemplu, dacă vrei să oferi un discount doar clienților care au comandat de cel puțin două ori, o poți face cu doar câteva clickuri.
Cum poți să atragi mai mulți clienți care să folosească aplicația de telefon? Prin a le oferi un motiv să o deschidă. Ceea ce înseamnă că trebuie să îți construiești propriul program de loialitate.
Un program de loialitate poate fi început cu cei care comandă pentru prima dată de la restaurantul tău și cărora le oferi discounturi preferențiale.
Aproximativ 80% dintre clienți ar vizita mai des un restaurant fizic sau aplicația de mobil pentru comenzi online dacă există un sistem de recompensă.
Clienții sunt obișnuiți să poată comanda prin aplicațiile care aparțin restaurantelor. Este necesar să ai o aplicație de telefon care permite plasarea de comenzi online. Cu soluția digitală Horeka by Roweb, se pot plasa comenzi online cu ușurință, într-un timp extrem de scurt.
Printr-o aplicație de comenzi online care să reprezinte restaurantul tău te poți diferenția de competiție și vei reuși să rămâi în mintea clienților.
Vei fi surprins de numărul mare de clienți care se vor întoarce să comande direct din propria ta aplicație de telefon, pentru că aceasta permite plasarea rapidă a unei comenzi online, dar și urmărirea live a traseului livratorului.
Horeka by Roweb a câștigat deja încrederea unor restaurante de renume, cum ar fi Ramada, Maher sau Mr. Crispy România. Fiecare dintre aceste restaurante are și propria aplicație de telefon pentru comenzi online prin care se diferențiază de competiție, zi de zi.
Aceste restaurante folosesc aplicația de mobil proprie de comenzi online urmărind acești 3 pași de mai sus, deoarece secretul succesului în HoReCa este fidelizarea clienților.
Cu cât ai mai mulți clienți recurenți, cu atât vei observa că ai un venit stabil care-ți permite dezvoltarea propriei flote de livratori sau deschiderea unui local nou.
Citeste mai mult: